1. התמקם במתקן המקבילים (מכשיר ייעודי) כשידייך כמעט וישרות וגופך באוויר, וודא כי גבך ישר והרגליים מוצלבות, זוהי נקודת ההתחלה
  2. תוך כדי הכנסת אוויר החל ירידה איטית כשגופך מאונך לקרקע, על המרפקים להיות כמה שיותר קרובות לגוף, רד עד ליצירת 90 מעלות במרפק.
  3. תוך כדי הוצאת אוויר הרם את עצמך כלפי מעלה על ידי יישור היד לעבר נקודת ההתחלה.
  4. חזור מספר חזרות רצוי לביצוע הסט.

דגשים:
-וודא שגופך ישר ומאונך לקרקע והמרפקים בתנועה הולכות אחורה על מנת לבודד כמה שניתן את היד האחורית, ככל שהידיים יצאו יותר החוצה והגוף נוטה קדימה העומס עובר מהיד האחורית לשריר החזה.
-הימנע משימוש במומנטום או הרגליים במהלך העלייה.