1. התמקם במרכז הסמית מאשין כשגבך ישר והשען קדימה כמעט עד למצב שהוא מקביל לקרקע, הברכיים צריכות להיות מכופפות מעט.
  2. הרם את המוט כשעליו המשקל הרצוי ואחוז ברוחב כתפיים, זוהי נקודת ההתחלה.
  3. החל בתנועת משיכה של המוט לעבר הגוף על ידי כיפוף מפרק המפרק לאחור ומשיכה של השכמות, המשך תנועה זו עד למגע עם צד הבטן, הוצא אוויר בפעולה זו.
  4. החזק כשנייה וחזור לנקודת ההתחלה תוך כדי הוצאת אוויר.
  5. חזור על התרגיל מספר חזרות רצוי לביצוע הסט במלואו.

טיפים ששווים זהב על חשבון הבית:

– חשוב מאוד לשמור על גב ישר ויציב וברכיים מכופפות במהלך כל התנועה בכדי למנוע עומס יתר. שים לב שבכל מהלך התרגיל אינך נעזרת בהטיית המשקל לאחור או במומנטום התנועה על מנת להרים את המשקולת.

– שים לב שבכל מהלך התרגיל אינך נעזרת בהטיית המשקל לאחור או במומנטום התנועה על מנת להרים את המשקולת.

– שמור על ראש מורם והסתכל קדימה.