1. חבר ידית משיכה לכבל המכשיר במיקום התחתון.
  2. אחוז בידית המשיכה ביד אחת כאשר היד השניה אוחזת בצד המקביל לידית.
  3. הקפד על ידיים ישרות, רגליים ברוחב כתפיים וברכיים בכפיפה קלה.
  4. משוך את הידית כלפיי מעלה למעבר גובה הראש עד לתנועה מלאה של ידיים ישרות.
  5. הקפד על גב ישר וידיים ישרות מהגוף תוך כדי סיבוב הרגל האחורית ויישורה עד לטווח תנועה מלא.
  6. חזור על הצעדים באותו אופן עד למצב הראשוני בצורה איטית ומבוקרת.

דגשים:
-חזור על התרגיל משני צדי הגוף.
-אתה הולך לסובב את כל הגוף בתרגיל, התרכז בסיבוב מקסימלי של גוף ומתיחה בסיום התנועה על מנת להבטיח איזון שרירים ושמירה על בטן מתוחה.