סקוואט בוקס מאפשר לך לבצע סקוואט עד לגובה מסוים ולפתח כוח מתפרץ בתנועת הסקוואט, בדרך כלל אנשים מכוונים לגובה של 90 מעלות אך אפשר לרדת גבוה או נמוך יותר לפי רצון המתאמן

  1. על מנת לשמור על מוט יציב, אחוז במוט כאשר המפרקים ב 90 מעלות והפעל לחץ על הכתפיים עם המוט על ידי הורדת המוט כלפי מטה כאילו הנך מנסה לכופף אותו.
  2. הרם את המוט מהמתקן וקח צעד אחורה אל עבר הקופסא.
  3. כאשר הגב, הכתפיים ושרירי הליבה מכווצים, הוצא את הישבן החוצה והחל ירידה על ידי כיפוף הברכיים, שים לב שהברכיים לא עוברות את קו הבוהן.
  4. המשך הורדה עד למגע של הגוף על הקופסא, תוך כדי שמירה של הפעלת המשקל על העקביים, החל התרוממות של הגוף על ידי יישור הברכיים, כאשר הראש מוביל את התנועה והישבן כלפי חוץ. המשך עלייה ושמור על כל שרירי הגוף מכווצים עד לנקודת ההתחלה.

דגשים:
ביצוע תרגיל בעמידה עם רגליים רחבות מרוחב כתפיים ייתן דגש על גב ועכוז.
עמידה עם רגליים ברוחב צר יותר מרוחב כתפיים ייתן דגש על הארבע ראשי.