1. חבר חבל לכבל מכשיר הכייבל קרוס במיקום אמצעי (מעט מתחת לגובה החזה) והעמס את המשקל הרצוי, אחוז בכבל כשהנך פונה עם הגב אל מכשיר.
  2. מקם את הידיים מאחורי הראש כשהמרפקים פונות כלפי מעלה וכשהן נעולות.
  3. עמוד עם גב ישר וברכיים כפופות מעט, על פלג גופך העליון להיות בהטיה קלה קדימה, זוהי נקודת ההתחלה.
  4. ביצוע התנועה מתבצע על ידי יישור היד דרך המרפק והרמת האמות מעל הראש, הוצא אוויר בפעולה זו.
  5. לאחר עצירה קלה החזר את הידיים לנקודת ההתחלה כשאתה מכניס אוויר בפעולה זו.

דגשים:
-ניתן לבצע את התרגיל עם מוט ישר.
-שים לב שהנך מקובע לקרקע עם רגליים יציבות וגב ישר, המנע מעיקום של הגב בכדי להימנע מעומס מיותר.