1. חבר חבל לכבל מכשיר הכייבל קרוס במיקום העליון ואחוז בו כשכפות ידייך פונות מטה.
  2. עמוד עם גב ישר וברכיים כפופות מעט, על פלג גופך העליון להיות בהטיה קלה קדימה.
  3. הורד את המוט ואחוז בו ככה שהמרפקים צמודות לגוף וכפות ידייך בערך בגובה חזה, זוהי נקודת ההתחלה.
  4. החל ירידה איטית של המוט לעבר הירכיים, זכור שרק האמות זזות במהלך התרגיל והמרפק נעול וצמוד לגוף בכל מהלך התנועה, רד עד ליישור מלא של היד, הוצא אוויר בפעולה זו.
  5. לאחר עצירה קלה החזר את המוט לנקודת ההתחלה כשאתה מכניס אוויר בפעולה זו.
  6. חזור מספר חזרות רצוי לביצוע הסט.

דגשים:
-ניתן לבצע את התרגיל עם מוט דאבל יו, מוט ישר או מוט וי.
-ניתן לבצע את התרגיל כשרגלייך מקבילות אחת לשנייה או כשרגל אחת לפנים והשנייה לאחור כשהגוף נוטה מעט קדימה גם כן.