חתירה ישרה בעמידה

  1. החל את התרגיל בעמידה זקופה כאשר הרגליים ברוחב כתפיים, הברכיים מכופפות מעט והידיים אוחזות במוט W עם המשקל הרצוי.
  2. תוך כדי הוצאת אוויר, הרם את המוט עד לגובה החזה עם כיפוף מלא של המרפק לעבר צדי הגוף.
  3. הורד את המוט באיטיות עד ליישור מלא של הידיים.
  4. בצע פעולה זו מספר חזרות רצוי.

דגשים:

  1. שים לב! בעת הרמת המוט אל תעבור את גובה הצוואר.
  2. שמור על ברכיים מעט מכופפות לאורך כל התרגיל, זאת על מנת להוריד מעומס המשקל על הגב.
  3. ניתן לבצע את התרגילים עם מוט ישר \ משקולות חופשיות \ פולי תחתון בקרוס אובר – מוט W הינה הדרך הנכונה ביותר לביצוע טכניקת התרגיל ושמירה על מפרק כף היד מפציעות ודלקות.