דדליפט רומני

  1. החל את תרגיל כשהנך עומד על מדרגה או פלטות לצורך הגבהה והגדלת טווח התנועה.
  2. מולך מוט בעל המשקל הרצוי, התכופף מעט כדי לאחוז במוט, אחוז בו באחיזה הרחבה מעט מרוחב כתפיים כשהידיים ישרות, כפיפה קלה בברכיים וישבן לאחור ובדגש על גב ישר בכל מהלך התרגיל, זוהי נקודת ההתחלה.
  3. תוך כדי הוצאת אוויר דחוף את הקרקע בכפות הרגליים יישר את הברכיים, הכנס את הישבן והתיישר למצב עמידה, וודא כי למוט יש מגע עם הרגליים בכל זמן התנועה.
  4. בצע את סדר הפעולות בצורה ההפוכה על מנת להגיע לנקודת ההתחלה, הכנס אוויר בפעולה זו.
  5. חזור מספר חזרות דרוש לביצוע הסט.

דגשים:

  1. שמור על גב ניטרלי וישר במהלך כל התרגיל
  2. ודא כי המרפקים נעולים בכל שלבי התרגיל
  3. מומלץ לעבוד על התרגיל עד יכולת הגמישות הניתנת ולא למתוח את השריר יתר על המידה.
  4. התרגיל הוא תרגיל מורכב ומומלץ לבצעו בתחילה בפיקוח מאמן כושר.