צור קשר

פנייה דרך טופס יצירת קשר

תודה רבה על פנייתך!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר


משרדנו ממוקמים בראשון לציון
24 שעות ביממה,
7 ימים בשבוע

בניית מסת שריר

זה הזמן להרים כבד, לאכול כמו גדולים ולתת לשרירים שלך להתפרץ החוצה, לתת לגוף שלך את מה שהוא נועד להיות. תוכניות אימונים בניית שרירים לתקופת מסה

תכנית אימונים SS

תכנית אימונים SS- starting strength

התחלת להתאמן? קבלו את אחת מתכניות האימון הטובות ביותר להתחיל להניע את המנועים. זוהי תוכנית אימון למתאמנים מתחילים שרוצים להתחזק ולעלות מסת שריר.

  • טוב למתחילים
  • מתאים לגברים ונשים
  • 3-4 אימונים בשבוע
  • אורך אימון: 60 דקות
לפרטים נוספים
תוכנית האימונים של ת'ור

תכנית האימונים של כריס המסוורת' – ת'ור

כריס המסוורת' עובר שינוי גוף עצום בכל סרט שהוא משחק, העלאת עשרות קילוגרמים של שרירים, חיטוב מדויק ואימונים חכמים מאוד, וואן בודי מביאים לכם את תוכנית האימונים של ת'ור.

  • 12 שבועות
  • בניית מסת שריר
  • מתאים למתחילים - מתקדמים
  • אימון מסוג ABC, AB
לפרטים נוספים