in

כפיפת כתף עם משקולת יד רודפת יד

כפיפת כתף עם משקולת יד רודפת יד

כפיפת כתף עם משקולת יד רודפת יד

  1. החל את התרגיל בעמידה זקופה כאשר הרגליים ברוחב כתפיים והידיים אוחזות במשקולות חופשיות לקדמת הגוף. וודא שהגב ישר וזקוף והברכיים מכופפות מעט – זוהי עמידת המוצא.
  2. בכיפוף קל של המרפק, הרם את יד ימין עד לגובה הכתפיים.
  3. הורד בצורה איטית ומבוקרת את יד ימין עד למצב עמידת המוצא ובסיום הורדת יד ימין הרם מיד את יד שמאל עד לגובה הכתפיים – המשך כך בסירוגין – יד עולה, יד יורדת.
  4. ביצוע התרגיל ב2 הידיים מהווה כחזרה אחת, בצע את מספר החזרות רצוי לביצוע הסט במלו

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

לחיצת כתפיים בסיבוב עם משקולות חופשיות

אבקת קריאטין

אבקת קריאטין – אופטימום נוטרישן