in

חתירה בהטיית גוף עם מוט

חתירה בהטיית גוף עם מוט

  1. התמקם על רצפת האימון כשגבך ישר ונשען קדימה כמעט עד למצב שהוא מקביל לקרקע, הברכיים צריכות להיות מכופפות מעט.
  2. הרם את המוט כשעליו המשקל הרצוי ואחוז ברוחב כתפיים, זוהי נקודת ההתחלה.
  3. החל בתנועת משיכה של המוט לעבר הגוף על ידי כיפוף מפרק המפרק לאחור ומשיכה של השכמות, המשך תנועה זו עד למגע עם צד הבטן, הוצא אוויר בפעולה זו.
  4. החזק כשניה וחזור לנקודת ההתחלה תוך כדי הוצאת אוויר.

דגשים:

  1. חשוב מאוד לשמור על גב ישר ויציב וברכיים מכופפות במהלך כל התנועה בכדי למנוע עומס יתר.שים לב שבכל מהלך התרגיל אינך נעזרת בהטיית המשקל לאחור או במומנטום התנועה על מנת להרים את המשקולת.
  2. שים לב שבכל מהלך התרגיל אינך נעזרת בהטיית המשקל לאחור או במומנטום התנועה על מנת להרים את המשקולת
  3. שמור על ראש מורם והסתכל קדימה.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

לחיצת כתפיים בסיבוב עם משקולות חופשיות

אבקת קריאטין

אבקת קריאטין – אופטימום נוטרישן