אימונים

הרזיה לא מורידה שומן! זה התהליך שעליך לבצע

הרזיה אומנם תגרום לירידה במשקל אך גם תגרום לגופכם להראות נוזלי וריק, מראה שלא הולם אף אחד, אז מה כן?
13 ינואר 2020

מה שיביא אותנו לתוצאות טובות באמת הוא תהליך חיטוב חכם כמו שתקראו כאן ולאו דווקא הרזיה וירידה במשקל כמו שחשבנו.
תהליך שיגרום לגופנו להראות אסטטי וסקסי כמו שתמיד רצינו.

ההבדל בין הרזיה לחיטוב

הרזיה היא בעצם ירידה כללית של כל המשקל שלנו, ירידה במשקל אשר כוללת ירידה במסת השומן, במסת השריר, בנוזלים ועוד, ומה זה חיטוב?
להבדיל מהרזיה, חיטוב משמעותו ירידה באחוז השומן צהוב בלבד ועלייה במסת השריר, מעין 'התהדקות' של הגוף.
מצב כזה הוא נכון יותר, יפה ואסטטי הרבה יותר.
בנוסף, הרזיה היא קלה וחיטוב דורש חשיבה, לכן רובנו נופלים בין הכיסאות.

גבר צעיר עם גופייה לבנה מרים משקולות על ספת כושר

איך נראה תהליך שגוי של הרזיה?

נמצאים במאזן קלורי שלילי אשר אומר לאכול פחות קלוריות מכמה שהגוף שלנו שורף במהלך היום, עושים 30 דקות אירובי 4 פעמים בשבוע והנה לכם הרזייה. האם זה טוב? ממש לא!

למה הרזיה זה לא טוב?

הרזיה אומנם תגרום לירידה במשקל אך גם תגרום לגופכם להראות נוזלי וריק, מראה שלא הולם אף אחד.
מלבד זה איבוד מסת השריר תגרום לירידה בחילוף החומרים ותצטרכו לאכול פחות ופחות.
בנוסף להכל הגוף נכנס לסטרס בקלות יותר ולכך הרבה השפעות כמו אגירת שומן, שינוי מצבי רוח ועוד.

אישה יושבת בצד נשענת על הקיר שותה מים בעייפות

מתכון לחיטוב

  1. תתחילו לאכול לפחות 1.5 גר' חלבון למשקל הגוף שלכם, זה אומר שאם אני שוקל 50 קילו אני יאכל 75 גר' חלבון.
    חלבון מצוי בביצים, מוצרי חלב, בשר, עוף, דגים, עדשים, קטניות ועוד מוצרים רבים.
  2. ביצוע אימוני התנגדות במשקל גוף, איך?
    עם עזרים בבית, במכון, בסטודיו שמאמן עם משקל ולא עם גומיות או אפילו בפארק.
    השתמשו בתכניות אימונים חכמה במאגר שלנו בוואן בודי >>
  3. שימו לב שאתם אוכלים פחמימות מלאות ומספיק סיבים.
  4. במידה ותרצו ללכת עם התהליך הזה עד הסוף חובה להתייעץ עם תזונאי שייקח מדדים ויפקח על התהליך, במידה ולא תוכלו להיעזר במחשבוני התזונה באתר.

לא רק שתרדו במשקל גם תראו טוב. הבטן הקטנה הזו למטה? היא תעלם מהר יותר.
הידיים הנוזליות יהפכו לחטובות. והצדדים? ,תיפרדו לשלום, זאת הבטחה.

רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

בשורות משמחות

לכל אלה שרק מתחילים את התהליך אתם תשמחו לדעת שבשנה הראשונה עולים הכי הרבה שריר.
משם זה באמת מלחמה למי שרוצה להגיע לרמות הגבוהות.
אבל אם מספיק לכם בטן שטוחה וקצת ריבועים התהליך שלכם קצר משאתם חושבים.

הודעה לנשים היקרות

הסירו דאגה מליבכן – אתן לא תראו שריריות, תפסיקו לחשוב כך.

אישה עם אוזניות מחייכת נשענת על ספסל עם היד ומחזיקה משקולת לצד הגוף

אימוני התנגדות יעזרו לנו לבנות שריר

  1. השריר יצרוך המון אנרגיה (קלוריות).
  2. שריר שמתפתח צורך יותר אוכל, מה ייתן לנו את האפשרות לאכול יותר, שזה כבר טוב.
  3. הוא יעזור לנו להשתמש בשומן כאנרגיה בצורה יעילה יותר.
  4. ישמור על המפרקים שלנו ואצל נשים אפילו יעקב דלדול עצמות.
  5. יעזור לנו לשמר על התוצאות אליהם נגיע.

תאכלו טוב ותמנעו מאוכל מתועש, תתאמנו כאילו אף אחד לא מסתכל ותתנו רק לעצמכם לשפוט אתכם.


מקורות:

  1. KARGER
  2. ONLINELIBRARY
  3. SCIENCEDIRECT
  4. PROQUEST
  5. FITLIFE
אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.