in

בטן סטטית

  1. התחל את התרגיל בירידה אל הקרקע, על הפלג הגוף העליון להישען על האמות כשהן מקבילות אחת לשנייה.
  2. נעץ את קצות האצבעות ברצפה והרם את הבטן והברכיים מהקרקע, מצב הגוף הוא ישר כאשר רק קצות האצבעות והאמות במגע עם הקרקע, על הראש להיות ישר גם הוא עם הגוף.
  3. החזק בתנוחה הזו מספר שניות רצוי וחזור לקרקע בעדינות.

ניתן לבצע את התרגיל גם במספר שניות מקסימלי וגם בסטים לפי הזמן והמספר הפעמים הרצוי

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

לחיצת כתפיים בסיבוב עם משקולות חופשיות

אבקת קריאטין

אבקת קריאטין – אופטימום נוטרישן