in

הרמת כתפיים בסמית מאשין – טרפזים

הרמת כתפיים במכשיר הסמית מאשין – הסבר תרגיל לשריר הטרפזים:

  1. לפני התחלת התרגיל נמקם את המוט בסמית מאשין בגובה אמצע הירכיים עם המשקל הרצוי.
  2. אחוז במוט כשכפות הידיים מופנות כלפייך והנך אוחז במוט ברוחב כתפיים, שמור על גב ישר וברכיים מכופפות מעט,  הרם אותו מעט ושחרר אותו מנעילת המכשיר, זוהי נקודת ההתחלה.
  3. תוך כדי הוצאת אוויר הרם את המוט כשידייך ישרות ונעולות, הרמת המוט מתבצעת על ידי הרמת הכתפיים כלפי מעלה בשאיפה לגעת באוזניים.
  4. החזק כשנייה וחזור לנקודת ההתחלה תוך כדי הכנסת אוויר.
  5. בכדי לבודד את שריר הטרפזים עליך לשמור בכל שלב התנועה על ידיים ישרות ונעולות.

הימנע משימוש במומנטום התנועה להרמת המוט.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

כמה קלוריות יש בהמבורגר וצ'יפס

סקר הצ'יט שלכם

לחיצת חזה בשיפוע חיובי עם משקולות