in

הרמות רגליים על ספסל – שרירי הבטן

  1. החל את התרגיל כאשר הנך שוכב על ספסל עם רגליים ישרות וידייך ממקומות מתחת לישבן לתמיכה, זוהי נקודת ההתחלה
  2. הרם את הרגליים למעלה בתנועה אחת עד ליצירת צורת L של הגוף עם הרגליים, הוצא אוויר בפעולה זו.
  3. לאחר עצירה קלה של הרגליים באוויר, חזור למצב ההתחלתי תוך כדי הכנסת אוויר.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

פרונט סקוואט עם משקולות קטל בל – שריר הארבע ראשי

תרגיל לשרירי הישבן: פשיטת ירך בקייבל קרוס