in

חתירה צרה בקייבל קרוס / קרוס אובר – רחב גבי

חתירה צרה בקייבל קרוס / קרוס אובר – הסבר תרגיל לשריר הרחב גבי:

  1. התמקם במתקן ייעודי עם מוט וי-בר והעמס את המשקל הרצוי.
  2. הנח את רגלייך על המשטח, הברכיים צריכות להיות מכופפות מעט והגב ישר ומאונך לקרקע.
  3. בשלב זה השען קדימה ואחוזה בידיות כשכפות ידייך פונות אחת לשניה וידיך ישרות, זוהי נקודת ההתחלה.
  4. החל בתנועת משיכה של הידיות לעבר הגוף על ידי כיפוף מפרק המפרק לאחור ומשיכה של השכמות, המשך תנועה זו עד למגע עם צד הבטן, הוצא אוויר בפעולה זו.
  5. החזק כשניה וחזור לנקודת ההתחלה תוך כדי הוצאת אוויר.

טיפ על חשבון הבית:

– וודא כי תנועת הידיים לאחור מבוצעת בצמוד לגו.

– שמור על ראש מורם והסתכל קדימה.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

כמה קלוריות יש בהמבורגר וצ'יפס

סקר הצ'יט שלכם

לחיצת חזה בשיפוע חיובי עם משקולות