in

לאנג'ים – שריר הארבע ראשי

לאנג'ים – הסבר ביצוע תרגיל:

  1. עמוד זקוף כאשר הרגליים ברוחב כתפיים והידיים מונחות על המותניים – זוהי נקודת ההתחלה.
  2. קח צעד קדימה עם רגל ימין, רד עד שברך שמאל כמעט נוגעת בקרקע וברך ימין במצב 90 מעלות.
  3. ממצב זה, דחוף את הגוף אחורה עם רגל ימין עד ליישור הברך והבא את עצמך אל עבר נקודת ההתחלה.
  4. לאחר יישור מלא של הברך, בצע חזרה של פעולות אלו על הרגל השנייה.

דגשים: במהלך ביצוע התרגיל שים לב שהברך הקדמית לא עוברת את קו אצבעות הרגל.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

לחיצת כתפיים בסיבוב עם משקולות חופשיות

אבקת קריאטין

אבקת קריאטין – אופטימום נוטרישן