in

סקוואט בוקס

 

סקוואט בוקס מאפשר לך לבצע סקוואט עד לגובה מסוים ולפתח כוח מתפרץ בתנועת הסקוואט, בדרך כלל אנשים מכוונים לגובה של 90 מעלות אך אפשר לרדת גבוה או נמוך יותר לפי רצון המתאמן

  1. על מנת לשמור על מוט יציב, אחוז במוט כאשר המפרקים ב 90 מעלות והפעל לחץ על הכתפיים עם המוט על ידי הורדת המוט כלפי מטה כאילו הנך מנסה לכופף אותו.
  2. הרם את המוט מהמתקן וקח צעד אחורה אל עבר הקופסא.
  3. כאשר הגב, הכתפיים ושרירי הליבה מכווצים, הוצא את הישבן החוצה והחל ירידה על ידי כיפוף הברכיים, שים לב שהברכיים לא עוברות את קו הבוהן.
  4. המשך הורדה עד למגע של הגוף על הקופסא, תוך כדי שמירה של הפעלת המשקל על העקביים, החל התרוממות של הגוף על ידי יישור הברכיים, כאשר הראש מוביל את התנועה והישבן כלפי חוץ. המשך עלייה ושמור על כל שרירי הגוף מכווצים עד לנקודת ההתחלה.

דגשים:
ביצוע תרגיל בעמידה עם רגליים רחבות מרוחב כתפיים ייתן דגש על גב ועכוז.
עמידה עם רגליים ברוחב צר יותר מרוחב כתפיים ייתן דגש על הארבע ראשי.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

דדליפט רומני – שרירי האמסטרינג

פטישים כפיפת מרפקים עם משקולות על ספסל שיפוע חיובי