in

ארבע ראשי: סקוואט כנגד מוט

תרגיל לשרירי ארבע ראשי: סקוואט כנגד מוט

  1. מקם מוט בגובה הרצוי בעל המשקל הרצוי על כלוב ייעודי.
  2. הרם את המוט מהכלוב על ידי מיקומו על הטרפזים שהנך אוחז בו בשתי ידייך.
  3. החל בירידה איטית של הגוף על ידי כפיפת הברך וישיבה לאחור כשהרגליים רחבות מעט מרוחב אגן והכפות רגליים פונות מעט החוצה.
  4. על הגב להישאר ישר בכל מהלך התרגיל, בזמן הירידה שאף שקו הברכיים לא יעבור את קו קצות האצבעות.
  5. רד עד ל90 מעלות במפרק הברך, הכנס אוויר בפעולה זו
  6. דחוף את הקרקע עם כפות הרגליים תוך כדי יישור הברכיים והכנסת הישבן, וודא כי אין קריסה של הברכיים בשלב העלייה, הוצא אוויר בפעולה זו.

דגשים:
-למתחילים: מומלץ להיעזר במדריך בתחילה.
-הקפד על נשימה נכונה במהלך התרגיל
– וודא כי המוט יושב על הטרפזים ולא על חוליית הצוואר (C7)

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

דדליפט רומני – שרירי האמסטרינג

פטישים כפיפת מרפקים עם משקולות על ספסל שיפוע חיובי