in

פשיטת גו עם מוט "גוד מורנינג" – שריר זוקפי הגב

הסבר תרגיל פשיטת גו עם מוט "גוד מורנינג" – שריר זוקפי הגב:

  1. עמוד בפיסוק רחב והנח מוט עם משקל רצוי מאחורי הראש.
  2. מקם את המוט על הכתף האחורית ולחץ את המוט על החלק העליון של השכמות בעזרת הידיים.
  3. עם מעט כפיפה בברכיים התחל להתכופף קדימה, שמור על גב ישר וניטרלי לאורך כל התנועה.
  4. בצע טווח שבו יש מעט מתיחה בירך האחורית.
  5. חזור חזרה למצב העמידה הראשונית תוך כדי הוצאת אוויר ובצע את מספר החזרות הרצוי לביצוע הסט.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

כמה קלוריות יש בהמבורגר וצ'יפס

סקר הצ'יט שלכם

לחיצת חזה בשיפוע חיובי עם משקולות