in

פשיטת ירך בשכיבה על ספסל רגל רגל – שרירי העכוז

פשיטת ירך בשכיבה על ספסל רגל רגל – שרירי העכוז

  1. שכב על הבטן על ספסל כושר כאשר המתון ממוקם בקצה הספסל והרגליים ישרות באוויר. אחוז עם הידיים את הספסל על מנת לייצב את עצמך.
  2. החל את התנועה על ידי הרמת רגל ימין ככול האפשר תוך כדי שמירה על רגל ישרה.
  3. הורד את רגל ימין לנקודת ההתחלה והרם מיד את רגל שמאל ככול האפשר תוך כדי שמירה על רגל ישרה. מצב זה יוצר החלפת רגליים בסירוגין 'תנועת מספרים'
  4. חזור על פעולות אלו מספר חזרות על מנת להשלים סט מלא.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

פרונט סקוואט עם משקולות קטל בל – שריר הארבע ראשי

תרגיל לשרירי הישבן: פשיטת ירך בקייבל קרוס