in

יד אחורית: פשיטת מרפקים מאחורי ראש

תרגיל לשריר יד אחורית: פשיטת מרפקים כנגד משקולת מאחורי הראש

  1. חבר חבל לכבל מכשיר הכייבל קרוס במיקום אמצעי (מעט מתחת לגובה החזה) והעמס את המשקל הרצוי, אחוז בכבל כשהנך פונה עם הגב אל מכשיר.
  2. מקם את הידיים מאחורי הראש כשהמרפקים פונות כלפי מעלה וכשהן נעולות.
  3. עמוד עם גב ישר וברכיים כפופות מעט, על פלג גופך העליון להיות בהטיה קלה קדימה, זוהי נקודת ההתחלה.
  4. ביצוע התנועה מתבצע על ידי יישור היד דרך המרפק והרמת האמות מעל הראש, הוצא אוויר בפעולה זו.
  5. לאחר עצירה קלה החזר את הידיים לנקודת ההתחלה כשאתה מכניס אוויר בפעולה זו.

דגשים:
-ניתן לבצע את התרגיל עם מוט ישר.
-שים לב שהנך מקובע לקרקע עם רגליים יציבות וגב ישר, המנע מעיקום של הגב בכדי להימנע מעומס מיותר.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

דדליפט רומני – שרירי האמסטרינג

פטישים כפיפת מרפקים עם משקולות על ספסל שיפוע חיובי