in

תרגיל כתפיים: סיבוב פלטת משקולות – הגה

תרגיל כתפיים: סיבוב פלטת משקולות – הגה

  1. החל את התרגיל בעמידה זקופה, כאשר הברכיים ברוחב כתפיים.
  2. אחוז בשני צידי פלטת המשקל כאשר ידייך מתוחות עם כיפוף קל של המפרק.
  3. החל תנועה על ידי סיבוב הפלטה ככול הניתן לצד אחד וחזור על אותה פעולה לצד השני – כמו תנועת סיבוב הגה של רכב.
  4. ביצוע התנועה ל2 הצדדים מהווה כחזרה אחת, בצע את מספר החזרות רצוי לביצוע הסט במלואו.

דגשים:

-ניתן לבצע את התרגיל בישיבה או בהישענות על קיר על מנת להקל על הגב ולמנוע עומס יותר עליו
-חשוב לשמור על נשימה נכונה ומבוקרת במהלך התרגיל ולא להחזיק אוויר בשל המאמץ.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

פרונט סקוואט עם משקולות קטל בל – שריר הארבע ראשי

תרגיל לשרירי הישבן: פשיטת ירך בקייבל קרוס