in

ארבע ראשי: סקוואט בסמית מאשין

תרגיל לשריר ארבע ראשי: סקוואט בסמית מאשין

  1. בתחילה מקם את המוט בגובה המתאים לך והעמס עליו את המשקל הרצוי, והכנס תחתיו כך שרכזו ממוקם במרכז השכמות בין הטרפזים.
  2. החזק המוט בשתי הידיים כשהן פונות קדימה, הרם אותו ושחרר אותו מהנעילה על ידי יישור הרגליים.
  3. התקדם כצעד אחד קדימה מהמכשיר ומקם את  הרגליים ברוחב כתפיים כשהכפות רגליים פונות מעט החוצה, זוהי נקודת ההתחלה.
  4. החל ירידה איטית ומבוקרת תוך שמירה על יציבה נכונה עם ראש מורם, רד עד לכפיפה של 90 מעלות במפרק הברך, הכנס אוויר בפעולה זו.
  5. החל עליה איטית על ידי דחיפה של הקרקע עם העקבים תוך כדי הוצאת אוויר עד לנקודת ההתחלה ובצע את מספר החזרות הרצוי לביצוע הסט.

דגשים:
-למתחילים: מומלץ להיעזר במדריך בתחילה.
-הקפד על נשימה נכונה במהלך התרגיל
– וודא כי המוט יושב על הטרפזים ולא על חוליית הצוואר (C7)

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

דדליפט רומני – שרירי האמסטרינג

פטישים כפיפת מרפקים עם משקולות על ספסל שיפוע חיובי