in

עלייה על בהונות בסמית מאשין – שרירי התאומים

עלייה על בהונות בסמית מאשין – שרירי התאומים

  1. מקם מדרגה במרכז הסמית משין, מקם את גובה המוט בהתאם למידותך ובחר משקל רצוי.
  2. היכנס למתקן ומקם את מרכז המוט מאחורי הראש באזור הגב העליון ועמוד על קצה המדרגה עם החלק הקדמי של הכף רגל.
  3. הרם את גופך ככל הניתן על ידי יישור של מפרק הקרסול ודחיפה כלפי מעלה של כפות הרגליים, הוצא אוויר בפעולה זו.
  4. החזק את גופך בקצה התנועה כשנייה ורד כלפי מטה ככל הניתן כאשר רק מפרק הקרסול עובד ושאר הגוף כחטיבה אחת, הכנס אוויר בפעולה זו.
  5. בצע מספר חזרות הרצוי לביצוע הסט במלואו.

האם הכתבה עניינה אותך?

365 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

דדליפט רומני – שרירי האמסטרינג

פטישים כפיפת מרפקים עם משקולות על ספסל שיפוע חיובי