אימונים

גוף חטוב – כך נשמור עליו ונהפוך אותו לשגרת חיים

 אחרי שהגענו למטרה שלנו והשגנו גוף חטוב, איך נשמר את התוצאות שהשגנו ונהפוך את התוצאה לשגרת חיים?
11 דצמבר 2019

התחדשת בגוף מחוטב ומעוצב? קודם כל מזל טוב, אנחנו יודעים כמה קשה היה להגיע לשם.
מה האתגר החדש שמתעורר אצלך? איך נשמר את המשקל החדש ונשמור על המצב הנוכחי והיפה לאורך זמן?
לשמור על גוף חטוב יכול להיות אתר בפני עצמו, הגוף דורש שינוי והסתגלות להרגלים חדשים ואחרים ממה שהורגלנו לו בעבר.
אם ירדת במשקל זה לא חדש לך להקפיד בדברים הקטנים שעשו את ההבדל, על אופן הבישול השונה וההתייחסות לכל מרכיב ואוכל שנכנס לפה.

מאיפה השגת גוף חטוב ויפה?

חשוב לשים לב לשיטת הדיאטה בה ירדתם ,אם אתם סובלים עם האוכל ולא סיגלתם לעצמכם הרגלים למאכלים טעימים ובריאים, אלא דיאטת כאסח הנפילות עלולות להגיע במקודם או במאוחר.
דיאטה טובה היא דיאטה שמסגלת אותך לאורח חיים בריא כל החיים.
תחשבו על זה רגע, אנחנו צורכים כל יום אוכל , הרי אין יום שאנחנו לא אוכלים, אז אם הרעבנו את עצמנו כדי להגיע למטרה ועכשיו אנחנו במשקל נמוך אבל בלי הרגלים טובים של אכילה מה עשינו בזה?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by וואן בודי – אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

גוף חטוב לאורך זמן ב-8 דרכים פשוטות

  1. מאכלים שונים בכל מיני צבעים

    בואו נתחיל לגוון באוכל, כי אם לא זה פשוט ישעמם אותנו.
    הגיוון באוכל עשוי להביא אותנו לאתגר חדש ומעניין, חיפוש אחר ריגושים חדשים באוכל, אתגר למצוא מאכל בריא חדש שיהיה לנו טעים.
    אם אתם לא אנשים של אתגרים קולינרים זה גם בסדר, אם זה לא מפריע לכם לאכול את אותם המאכלים שמביאים אתכם לתוצאות הרצויות, זה יותר ממבורך.
    איך שומרים על המשקל

  2. כמה טעים לי ככה טוב לי

    חייב להיצמד לתזונה שתהיה לכם טעימה, לא באנו כדי לסבול.
    עלינו למצוא את הכיף במאכלים שהגוף שלנו מעכל שיקל על ההתמודדות הנפשית והפיזית.
    שווה לנו להשקיע באוכל שאנחנו מכינים כך הוא יהיה טעים ויצליח להחזיק מעמד בשגרה גם שאנחנו כל הזמן מגוונים.
    מחפשים מתכונים בריאים שווים? היכנסו למאגר המתכונים הבריאים שלנו באתר>>

    כדורי שוקולד חלבון – למתכון לחצו על התמונה

     

  3. הכל בחיים זה איזון

    מה נעשה בימים מיוחדים בהם נתקלנו בהמון מאכלים מגרים ואין לנו ברירה חוץ מלאכול ולחייך?
    נלמד לאזן את עצמנו בהמשך היום ובימים הבאים לאחר מכן או דרך פעילות גופנית.
    בנוסף, אפשר לטעום במידה הנכונה ולשמור על כמויות סבירות ולא להתפוצץ על כל ארוחה.
    cheat_day_limor

  4. בין אם ידעת או לא, פתחת עסק

    ירידה ושימור זה עסק לכל דבר , צריך להתעניין ולהתעסק בזה, זה לא לעצלנים.
    באורח חיים בריא עובדים בשביל הגוף, לפעמים זה יהיה קשה ממש כמו עסק מתחיל, אבל ברגע שמתכננים את המחר, העסק לאט לאט מתייצב והאוכל הופך להיות שיגרת חיים בסיסית.

  5. גיוון ישמור על הטריות

    אני ממליץ לכם בחום – תגוונו, תטעמו ותתנסו במאכלים רבים.
    משהו עושה לכם את זה? תבררו עליו, תדעו ממה הוא מורכב מה ה"תג מחיר" שלו וכשצריך תאזנו עם כושר או תזונה.
    זכרו, כדי לרדת במשקל אנחנו לא חייבים לבצע אימונים קשים, אבל אנחנו כן חייבים להתמקד במה שקורה בגזרת התזונה שלנו.

  6. אז רגע, לשלב פעילות גופנית או לא?

    פעילות גופנית היא חד משמעית בונוס.
    זה יכול להיות יוגה, פילאטיס, חדר כושר, הליכות, ריצות, קרוספיט או כל דבר אחר שעושה לכם טוב על הלב ועל הנשמה.
    ולמי שלא כל כך יודע מה לעשות, תתחילו מחצי שעה ביום לזוז (הליכה, ריצה קלה, שחיה, ועוד).
    תתנסו בכל מיני פעילויות גופניות עד שתמצאו מה טוב לכם.
    זה הגוף שלכם תדאגו לטפל בו.
    ירידה במשקל

  7. תעמדו על שלכם

    אם אתם חושבים שהסביבה שלכם, שכבר "רגילה" לשינוי באוכל שעשיתם, תעזור לכם ותפחית את הפיתויים שהם ישימו מולכם אז אתם טועים.
    תמיד יהיה מי שיעמיס  לכם על הצלחת או ינסה שתאכלו איתו משהו שיחרוג מעבר לחריגה שהקצבתם לעצמכם, בעיקר בסופי השבוע, כל שבוע תצטרכו להמשיך לעמוד על שלכם מחדש.

  8. ומה הכי חשוב?

    תיהנו מהתהליך, כי בקצה אתם משקיעים בעצמכם, מקדמים את עצמכם לעבר המטרה הנעלה שהיא בריאות הגוף ואיך שהוא נראה.

האם הליכה מרזה

אודות הכותב
מאמן עם נשמה ושליחות. לאחר שירד בעצמו למעלה מ30 קילו החליט שעליו לתת יד ולעזור לאחרים לעשות זאת, והתוצאות מדברות בעד עצמן.