פרויקט חיטוב: 12 שבועות לתוצאות מקסימליות – אימון כוח בחיטוב שבוע 1-6

ממשיכים בכל הכוח בדרך למטרה שלנו, חיטוב ברמה שלא ישאיר אף אחד מסביבנו אדיש.
אימון כוח בחיטוב
פורסם: 09/01/18 זמן קריאה: 2 דק’

אימון כוח בחיטוב שבוע 1-6

ממשיכים בכל הכוח בדרך למטרה שלנו, חיטוב ברמה שלא ישאיר אף אחד מסביבנו אדיש.
מדוע חשוב אימון כוח בחיטוב? על מנת לרדת באחוזי שומן בלבד יש צורך לשמר את מסת השריר שלא תפגע.
לכן בתקופת החיטוב החשיבות של אימוני כוח הנה גדולה. בנוסף מסת שריר גדולה מסייעת בשריפת שומנים.
האימון יהיה אימון FULL BODY כאשר המטרה העיקרית הנה העמסת משקלים.

האימון:

  1. סקוואט:
    10 חזרות, 5 סטים.


  2. לחיצת חזה במוט / בסמית מאשין:
    10 חזרות, 5 סטים.


  3. מתח:
    מקסימום חזרות עד כשל, 5 סטים.


  4. לחיצת כתפיים בישיבה:
    10 חזרות, 5 סטים.


  5. מקבילים:
    מקסימום חזרות עד כשל, 5 סטים.


  6. כפיפת מרפקים עם משקולות יד:
    10 חזרות, 5 סטים.

חזרה לכתבה הראשית

אודות הכותב
יש אנשים שבוחרים להיות מפתחי גוף מקצועיים ועובדים על כך יום ולילה. ויש אנשים, אומנם מעטים, שעושים דבר מאוד פשוט, וזה להתאמן שעתיים ביום, כל יום, במשך 10 שנים. סהר הוא מאלה, לא סתם הוא נראה כמו דמות אנושית של אל יווני.
עוד כתבות שיעניינו אותך