עלייה במסת שריר
אימונים

עלייה במסת שריר ב-7 דרכים פשוטות

עלייה במסת שריר עלולה להיות לא פשוטה, במיוחד למי שלא מכיר ולא יודע איך עושים את זה נכון. וואן בודי מביאים לכם 7 דרכים פשוטות לעלות נכון במסת שריר ובמשקל.
30/07/19 זמן קריאה: 4 דק’

עלייה במסת שריר

החלום על גוף יפיפה משותף להרבה מאוד אנשים באוכלוסיה, אך מאיפה מתחילים? מהם הדברים שעלי לעשות כדי להעלות את מסת השריר שלי?
חשוב להגיד שהגעת למקום הנכון, עלייה במסת שריר ב-7 הדרכים שמקיפות את כל מה שיש לדעת על הנושא.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

רוצה מתכון למשקה HOME MADE חלבון?

קבלו מתכון מעולה לשייק חלבון בייתי.
במידה ותרצו עוד קצת קלוריות ניתן להוסיף 2-3 כפות שיבולת שועל.
ניתן להחליף את היוגורט בסקופ חלבון או להוסיף לסקופ חלבון בכללי לתערובת לצריכה מוגברת. תהנו!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

 


מחפשים תפריט תזונה לחיטוב או מסה? היכנסו עכשיו >>
למאגר תפריטי התזונה

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.