למי מתאים קרוספיט
אימונים

האם קרוספיט בשבילי?

קרוספיט, שיטת אימון אינטסיבית המכילה בתוכה שילוב של עולם התנועה הכוח הגמישות והסיבולת. אך בשבמי הוא נועד והאם קרוספיט בשבילי?
25/06/18 זמן קריאה: 3 דק’

למי מתאים קרוספיט

קרוספיט כשיטת אימון לא מבדילה, בין אתלטים מקצועיים לבין אנשים מהשורה, השיטה בקרוספיט מתאימה לכל גיל ומין.
כאלו שמעוניינים להיכנס לכושר וכאלו שמשתמשים בכושר כמקצוע או כלי עבודה.
אז למי מתאים קרוספיט? עכשיו נדע.

 

הדרישה שלך מעצמך והדרישות שיש מכל אתלט מקצועי או חבר יחידה מובחרת, אינן שונות בבסיסן, השינוי טמון בעצימות או בעומס שלהן, ולמה הכוונה?
אותן שיטות אימון המשמשות אמן אתלטי עילית ומאפשרות לו להגיע לרמות הביצוע שאותן אנו רואים ומתפעלים מהן,
הן אותן שיטות אימון שיעזרו לנו להגיע למטרות שאותן אנחנו נציב לעצמנו.
אין פה טענה שכולנו נצליח להגיע לתוצאות שאותן רואים באולימפיאדה למשל, אבל בהחלט נרוויח אם ניקח את אותן שיטות אימון ותרגילים ונבצע התאמה לקהל הרחב.

במי מדובר? מילדים ועד בוגרים, כולנו יכולים לבצע את התרגילים הללו ולהתאמן בצורה שכזו בדרך שתתאים ליכולת בכל רגע נתון.
קרוספיט מתאימה לכולם, לא משנה מה הרמה הנוכחית שלנו ולאיזו מהקטגוריות הבאות אנחנו משתייכים.אימוני H.I.I.T

בתור מאמן קרוספיט, שמעתי כבר הכל..

שואלים אותי למי מתאים קרוספיט ואני עונה שתחום האנשים הוא רחב יש לאנשים סיבות שונות ומגוונות למה לא להתחיל לעשות קרוספיט.

  • "אני בכושר מעולה ועושה 2-3 אימונים בשבוע וכל סופ"ש עושה פעילות ספורטיבית כלשהי"
    מעולה – הגיע הזמן אז לאתגרים חדשים ולעלות ברמה, לכאן נכנס הקרוספיט בצורה מושלמת.
    קרוספיט חושף בפניך אלמנטים ואתגרים רבים ומגוונים, כך שתמיד יהיה משהו שידחוף אותך הלאה.
    לא הגיע הזמן שננסה לעבוד על משהו שלא ממש השקעת בו?
  • "אני לא בכושר, מעולם לא התאמנת או שאולי אפשר לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שעשית פעילות גופנית כלשהי"
    הכל בסדר – קרוספיט זה מקום מעולה להתחיל בו את המסע שלך לכושר ולפעילות גופנית.
    זה יתרון לא קטן שיש לך מאמן צמוד בקבוצה, שיכול לעזור לך ולענות לך על כל שאלה.
    להציב יחד איתך מטרות ולהגיע אליהן בצורה מסודרת ונכונה.
    כל דבר הוא בר התאמה ולא צריך להיות אתלט מקצועי כדי להתחיל את אימון הקרוספיט הראשון שלך.
  • "מפחיד אותי להיפצע" סביר להניח שזה לא יקרה, בקרוספיט אתה לא נזרק למים העמוקים מהיום ראשון.
    יש מדריך שמלווה אותך בתרגילים ולא מעמיס עליך משקל שלא תעמוד בו.

האם יש בקרוספיט יתרונות על פני חדר הכושר הרגיל?

  1. חיסכון בזמן – אין לך מה לבלות שעות על גבי שעות בחדר הכושר, הגיע הזמן להתחמם לעבוד על טכניקה ולהתאמן וכל זה בשעה אחת. נכנסים, מתאמנים ויוצאים.
  2. תוצאות – אימוני קרוספיט הם בראש מיועדים להשגת תוצאות, המטרה היא תמיד להיות יותר טוב מעצמך וממה שהשגת באימון הקודם.
    האווירה הזאת היא שמובילה לתוצאות ומבטיחה לך שינויים.
  3. מאמנים מוסמכים – בכל אימון בקרוספיט, יש מאמן מוסמך ומקצועי שתפקידו להדריך אותך ולתת לך מענה.
    להתאים את הרמה של האימון ואת התרגילים ליכולת שלך באותו הרגע.
  4. גיוון – לא נמאס לך מאותה רוטינה (שגרה) של הליכון ומכשירים? לנדוד בין אותם התרגילים כל הזמן?
    אין אימון קרוספיט אחד שדומה לקודמו, בכל אימון יהיה משהו שיאתגר אותך מחדש הגיע הזמן לאתגרים חדשים.

בשורה התחתונה אין מה לחשוש מקרוספיט, בסופו של יום מדובר באימון פונקציונלי המשתנה בקצב שלו ובעומס שלו במהלך האימון ובין האימונים השונים.
וכמו שנאמר, כל אחד יכול לעשות קרוספיט.
פשוט המנעו מהעמסה יתרה של משקלים ותנועות, כל פעם בחנו את הקצה שלכם עוד קצת ומבטיח לכם שתגיעו רחוק ובבטחה.


רוצים טיפים יומיים, עדכונים חמים מעולם הכושר והתזונה?
עקבו עכשיו אחרינו עכשיו:
בפייסבוק
ובאינטסגרם

אודות הכותב
בעלים של בוקס Crossfit H Team מועדון לאימוני קרוספיט בחולון. אדם שנולד עם משקולת קטלבל, חי ונושם כושר ככלל וקרוספיט כפרט.