נינג'ה ישראל: פרק 11

בפרק ששודר במוצ"ש 25.08 נוספים מכשולים חדשים: אומגת צעיף המשי אשר מגבירה את הקושי במכשול האומגה וגם מכשול חדש נוסף בשם המדרגות המרחפות אשר מצריך יכולות ייצוב גוף, כוח ושרירי ליבה. הנה כל מה שקרה בנינג'ה ישראל פרק 11

נינג'ה ישראל פרק 11 25.08

בפרק האחרון בנינג'ה ישראל קיבלנו פרק מקצועי יותר, מעניין יותר עם מכשולים חדשים ומתמודדים רציניים יותר, הנה כל מה שקרה בפרק 11 בנינג'ה ישראל:

ולריה מקסיוטה – הבחורה והגביע, הגיע אלינו מהאולימפיאדת לונדון 2012, איך לא תוך שניות בודדות מתחילת הראיון אישי עם ולריה מתחיל קטע ספק רדוד ספק פאן עם אסי ורותם, היה מצחיק האמת אבל זאת תוכנית כושר והיינו רוצם לשמוע רצינות ומקצועיות.
ולריה נופלת במכשול אומגת צעיף משי לאחר 32 שניות על מסלול נינג'ה ישראל.

אור מיניאלי – תותח בטיפוס, חייל במג"ב ואנחנו כבר בעדו, אור עובר את המכשולים בקלילות מרשימה, כולל את צעיף המשי וגשר המטבעות. אור עובר את מכשול המדרגות המרחפות במהירות שיא מרשימה, אור מסיים את מסלול הנינג'ה ב-3:29 שניות. היה תענוג לראות מתמודד כזה.

אליאס חוריה – אלוף אוקרינה בסטריט וורקאוט בלילה, רופא ביום. אליאס הוא יחסית כבד וגדול בשביל מסלול הנינג'ה שמתאים יותר לקלילות וזריזות אך הוא זהיר, אולי זהיר מידי אך זה משתלם לו משום שעובר את המכשולים עד שמגיע מכשול הקרוסלה ונופל. אנחנו בוואן בודי היינו בעדך.

מכשול הקרסולה נותן היום בראש למתמודדים ומפיל אותם אחד אחרי השני.

מתן רוזנפלד – מתן נותן בראש כבר מתחילת המסלול, לא עוצר לרגע ועובר את המכשולים במהירות שיא. לא הספקנו לסקר את המסלול של מתן כי הוא פשוט טס וסיים את המסלול במהירות שיא של 01:52 שניות. אלוף אתה מתן.

האחים גווילי
גיבורי העל גלעד, אביב, עדי וג'י ג'י. ארבעת האחים, נראים טוב, כל אחד עם גוף חסון אך אנחנו בוואן בודי רוצים לראות תוצאות וכבר אנחנו מספרים מי מהם עבר.

אביב גווילי – אביב חסון ושרירי אך לא נותן לכובד להשפיע ומדלג בקלילות את מכשול הסטפר, האומגה, כמעט נופל בגשר המטבעות אך הוא מלא נחישות ועובר גם את מכשול הגשר. הזמן נעצר לאחר 2 דקות משום שאביב נגע בשרשראות ברזל במכשול הטיפוס וזה מהווה פסילה, כנראה מחוסר תשומת לב, חשוב לומר שאביב נתן ביצוע מרשים ומלא כוח.

ג'י ג'י, ירדן גווילי – ג'י ג'י מתחיל את המסלול עם נתוני פתיחה מרשימים של גובה ומשקל מעולה למסלול הנינג'ה. ג'י ג'י עובר בקלילות את המכשולים עד שמגיע מכשול מאחזי הטיפוס וג'י ג'י מחליק ונופל אל המים בדיוק באותו מכשול שאחיו נפסל וכנראה נפל מלחץ לא להיפסל ונפל למים.

עדי גווילי – אח נוסף מבית היוצר של משפחת גווילי, מתקדם במקצועיות על כל המכשולים ומגיע אל מכשול מאחזי הטיפוס שהפיל את האחים שלו, עדי עושה הכל בשביל לא ליפול ועובר בהצלחה את מכשול הטיפוס! וואן בודי מבסוטים עליך. עדי מתקדם אל מכשול הקרוסלה כשהוא מותש ממכשול הטיפוס ונופל למים.

גלעד גווילי – גלעד הוא הסיכוי האחרון של משפחת גווילי לסיים את המסלול במלואו. גלעד מגיע עם חולצת ספיידרמן ואנחנו מקווים שחוטי העכביש יעזרו לו לסיים את המסלול. גלעד מתקדם בשיקול דעת מכשול אחר מכשול, עובר את הסטפר, הגשר ומגיע מכשול מאחזי הטיפוס אך גם גלעד נופל במאחזי הטיפוס.

משפחת גווילי אנחנו בוואן בודי בטוחים שאם זה היה תחרות דחיקת חזה הייתם במקום הראשון.

בנימה אישית – קשת, ערוץ 12 היקרים, רואים את השינוי בפרק, היה הרבה יותר מקצועי ופחות ראילטי רדוד כמו שפרקים הקודמים, אנחנו כבר שמחים, סחטיין.

אהבת את הכתבה?

364 Points
Upvote Downvote

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

water_drinking_tap

כל מה שצריך לדעת על שתיית מים

strech_before_workout

מתיחות לפני אימונים: "גורמות לשרירים שלנו להיות חלשים"