נינג'ה ישראל: פרק 12 | הפרק הכי מקצועי שהיה

נינג'ה ישראל מושכת אליה קהל גדול בשל האתגר שנראה לראשונה בטלוויזיה הישראלית, שילוב של תוכנית כושר עם פורמט ראליטי שאם תשאלו אותנו צריך לעבור שינוי רציני לטובת מקצועיות ופחות סיפורים אישים זולים שסוחטים דמעות.

נינג'ה ישראל פרק 12 28.08.18

אנחנו בוואן בודי – אתר הכושר של ישראל, אתכם בכל פרק, והפעם רק 4 מתמודדים יבטיחו את עצמם בחצי הגמר. הנה כל מה שקרה בפרק ששודר ביום שני בנינג'ה ישראל:

בר לוי – מתעמל קרקע מגיל 8, נפצע לפני אליפות אירופה כשפצע את הברך. התחיל להרים משקולות בצבא ואפילו היה אלוף ישראל בפאוורליפטינג.
הבחור 1.63 ס"מ שזה מעט נמוך מה שעלול להוות לו כקושי. בר עובר את המכשולים בקלילות ומגיע למכשול הרשת ששם עלולה להיות הקורה ההפוכה הוא צלח ללא בעיה גם כן, להתחשב בעובדה שהוא מרים משקולות ואלוף הארץ, בר מגיע למכשול הסופי שזה "הקיר", כ-4.5 מטר של מכשול, בר מנסה 3 פעמים ונכשל במכשול הקיר, כנראה שהגודל כן משנה.

אדיר חג'ג' – אדיר עולה למסלול עם הרבה נחישות ורעל בעיניים, אדיר עובר את הסטפר, את בול העץ, כמעט ונופל בגשר המטבעות אך צולח אותו בכל זאת, מגיע לידית לרשת וגם אותה עובר ללא בעיה. מגיע לקורה ההפוכה ועובר גם אותה. אדיר יורד למטה מסתכל לאסי עזר בעיניים, נכשל בניסיון הראשון, לוקח אוויר, מנער ידיים, מנסה בשנית ומצליח! יש לנו מתמודד אחד בחצי הגמר בוודאות.

סופסוף קצת נשים בפרק הזה,
אניטה היימן
– מתעמלת קרקע. אניטה צולחת את שלושת המתקנים הראשונים, כמעט מתרסקת ומצליחה לעבור את המכשולים הראשונים, לצערנו היא התרסקה במכשולים הבאים.

עידו יחימוביץ' – מאמן קבוצות בקיר טיפוס, אחיין של שלי יחימוביץ' וממציא את שיר "בוטן" שצבר 3 מיליון צפיות. עידו עובר את הסטפר, את בול העץ, את גשר המטבעות ואת היד לרשת. המסלול הזה נראה קל יותר מהמסלול בפרק הקודם שכלל את הקרוסלה.
עידו מגיע לקורה ההפוכה ועובר אותה בקלות רבה יותר מאשר כל מתקן שקדם לו, מתקדם אל הקיר ועובר את המסלול במקצועיות מרשימה, נראה שלא היה קשה לו בכלל לאורך כל המסלול, בא עבר והלך.

רון יעיש – מגיע מרקע של ספורט אתגרי, מבצע פעלולי טריק ליין (סלאק ליין),
רון מדלג בקלילות את המכשולים ועובר אותם כאילו נועד לזה כל חייו, הגענו למכשול האחרון, הקיר ובמפתיע הוא אינו צולח את אות ובניסיון הראשון אחרי האתלטיות שהפגין לאורך כל המסלול.
מגיע ניסיון שני ואותו הוא מצליח, ומבטיח את עצמו בחצי הגמר. היינו בעדך.

ג'וליאן מלצר – הבחור נראה בעל מבנה מרשים עם גובה של 1.80 מטר, ג'וליאן עובר כל מכשול במסלול במהירות על ועובר את המסלול בהצלחה רבה. שום מכשול במסלול לא היווה לג'וליאן בעיה ואפילו שבר את הזמן של רון יעיש ב3 שניות!.

ובפינתנו האהובה, בנימה אישית
מדובר בפרק מגוון עם 4 מתמודדים בעלי כושר שצלחו את המסלול ולא סתם מיני סלב שמביאים רק בשביל השם. כל ארבעת המתמודדים שעברו היום את המסלול מגיעים לחצי הגמר והם מתמודדים ראויים שזכו ללחוץ על הכפתור האדום ולחבק את רותם ואסי.
היה נראה שהמסלול של היום הוא קל יותר מקודמו עם הקרוסלה, מה שבטוח היום הייתה התמקדות עיקרית בכושר ולא בכל סיפור חיים קורע לב וסוחט דמעות אולי קשת הבינו שאנחנו לא באח הגדול?

נראה אתכם בפרק הבא, וואן בודי – אתר הכושר של ישראל.

אהבת את הכתבה?

364 Points
Upvote Downvote

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

חלי ממן

חלי ממן: השיטה המלאה של הדיאטה

dukan_diet

דיאטת דוקאן: המדריך המלא וכל מה שצריך לדעת