4 טיפים להתמדה באימונים

4 טיפים להתמדה באימונים: שאשכרה תצליחו להתמיד. אם אתם מתקשים למצוא שגרת אימונים מסיבה כזו או אחרת, הכתבה הזאת בשבילכם!

4 טיפים להתמדה באימונים

4 טיפים להתמדה באימונים

4 טיפים להתמדה באימונים: שאשכרה תצליחו להתמיד. אם אתם מתקשים למצוא שגרת אימונים מסיבה כזו או אחרת, הכתבה הזאת באה להראות לכם שתוכנית אימונים אמורה להיות שגרה שאתם אוהבים ולאו דווקא משהו שמקובל בחברה.

1. חפשו אימון שנהנה ונצפה לו

זה שכל החברים שלנו אוהבים ספינינג או קרוספיט לא אומר שגם אנחנו. מציאת אימון באמת נאהב יגרום להרבה יותר סיכוי להתמיד בו לאורך זמן. התחילו לחשוב באמת על הדברים שנהנה מהם – טבע, הגדרות קבוצתיות, ספורט, זמן שקט או אתגר.

2. בחרו אימונים שתצטיינו בהם

אנו יודעים ממחקרי מוטיבציה שלבני אדם יש רצון להיות 'טובים' במשהו, אז הייתי מעודד אנשים לחפש לא רק דברים שהם מוצאים מהנים, אלא גם דברים שהם בטוחים לעשות או היו רוצים להיות מיומנים יותר בהם."

זה לא אומר שהפעילות בהכרח תהיה קלה עבורך. אלא אם כן מדובר ביום התאוששות מפעילות, כל אימון צריך לדחוף אותך מבחינת סיבולת או בניית שרירים. אבל, אין צורך להיאבק בשיעור זומבה כי אתה שונא לשנן את השילובים.

מצד שני, אם הצטיינתם בספורט כילדים, הצטרפות לליגת כדורסל או כדורגל למבוגרים עשויה להגביר את הביטחון העצמי (כמו גם לספק את כל היתרונות הבריאותיים והכושר של אימון). או אם יש מיומנות פיזית שתמיד רציתם להיות מסוגלים לעשות, כמו הגנה עצמית, אולי תאהבו להתאים לקיקבוקסינג או לג'יו-ג'יטסו.

3. שימו את זה בלוח השנה כמו כל פגישה אחרת

ברגע שיש לך אימון (או אפילו כמה) שאתה רוצה לנסות, תן לעצמך תקופת פריצה איטית ויציבה. אל תתחילו בניסיון לעשות שינויים קיצוניים. קבעו כמה ימים בשבוע והכנסו אותו ללוח השנה שלכם כמו כל פגישה חשובה אחרת."
לתת לעצמך טווח אימון לשבוע יכול גם להיות מועיל. אם אתה מגדיר מטרה של אימון חמישה ימים וללכת רק ארבע פעמים, זה נתפס לעתים קרובות ככישלון, במקום זאת, תן לעצמך טווח ריאלי יותר, כמו 2-3 ימים בשבוע.

4. חלק את האימון שלך לספורות קצרות יותר

האם אתה מדלג על האימון שלך כי אין לך זמן לשגרה המלאה? חלק את הפעילות הגופנית שלך לכמה פרצים קצרים יותר של 10 דקות במהלך היום. הליכות קצרות יותר לאורך היום, בניגוד להליכה אחת ארוכה יותר שנמשכת 30 דקות עד שעה, הוכחה כבעלת יתרונות דומים מאוד.

לסיכום

עלינו למצוא את תחום הספורט שאנחנו יותר מתחברים אליו, להתחיל בקטנה ולהגביר קצב עם הזמן. אף אחד לא מצפה, בטח שלא אנחנו, שניכנס לשגרה של אימונים רצחניים ונתאמן 7 ימים בשבוע. זהו תהליך שצריך לבנות לאט ובהדרגתיות.

האם אהבת את הכתבה?

322 אהבו
Upvote Downvote

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

ציוד חובה לחדר כושר

ציוד חובה לחדר כושר ביתי

מהי דיאטת DASH?

מהי דיאטת DASH?