5 טיפים כדי להיצמד להרגל

5 טיפים כדי להיצמד להרגל טוב שאולי אבד לך עוד מתקופת הקורונה. הכתבה הזאת באה להחזיר את כולנו לדרך המלך ולהרגלים טובים ובריאים שיוציאו את הגרסה הטובה ביותר שלנו!

5 טיפים כדי להיצמד להרגל

5 טיפים כדי להיצמד להרגל

5 טיפים כדי להיצמד להרגל: הטיפים האלה מראים איך נוכל בקלות להתאים יותר פעילות לשגרת היומיום- ולשמור על מוטיבציה ללא קשר לגיל או יכולת. ההתמקדות היא בדרכים שבהן נלך יותר, שכן זהו אחד התרגילים הפשוטים והנגישים ביותר שאפשר לעשות. לאחר מכן נוכל השתמש בזה כנקודת התחלה לבחינת דרכים אחרות להישאר פעיל.

כלל 90 דקות

כולנו יודעים שחוסר תנועה מזיק לנו – זה קשור ישירות למחלות לב וכלי דם – אבל זה יכול להיות קשה לזכור לשמור על פעילות אם יש לך יום עמוס, או עובד מהבית – או שניהם. כלל שקל לעקוב אחריו הוא לקום כל 90 דקות ולמתוח את הרגליים. זה אומר, כל שעה וחצי, גשו למטבח כדי להכין כוס מים או שתו בחוץ כדי לקבל קצת אוויר צח. הגוף שלך יודה לך. ישנן מספר אפליקציות זמינות המאפשרות לך להגדיר לעצמך תזכורות, שעוזרות לך להפוך את זה להרגל.

תלכו קצת ואז הרבה

מומלץ לבצע 10,000 צעדים ביום. אם חיית בישיבה, או עבדת מהבית במשך רוב 18 החודשים האחרונים, זה יכול להיות קשה לדמיין מאיפה אתה מקבל את הזמן (שלא לדבר על האנרגיה) ללכת כל כך הרבה.

למה לא להתחיל עם 4,000 צעדים ביום בשבוע הראשון שלך, ולהתבסס על זה בהדרגה מדי שבוע עד שתמצא את עצמך ב-10,000 צעדים? ואתה לא צריך לעשות את כל הצעדים שלך במכה אחת – לאדם הממוצע לוקח שעה ללכת 10,000 צעדים, אז אתה יכול לחלק את זה לכמה טיולים קטנים יותר לאורך היום.

קחו את המדרגות

מצא את עצמך משתמש במעלית או במדרגות נעות כל הזמן? עלה במדרגות במקום. אולי זה לא מרגיש מספיק מאמץ כדי באמת לעשות שינוי, אבל עם הזמן, ההחלפות הקטנות האלה יכולות להשפיע רבות. עקוב אחרי כמה פעמים אתה מבצע את המעבר. או עדיף להשתמש במד צעדים כדי לראות את ההשפעה שיש לו על ספירת הצעדים שלך.

תמצאו שותף לאימונים!

הטיפים השאפתניים ביותר, אך בהחלט המתגמלים ביותר, הוא לנסות לחבור עם חבר או בן משפחה כדי לקחת חלק בספורט. בין אם תמצא חבר הולך או תתמודד עם משחק טניס זוגות למתחילים, זה יעזור לך להוריד את הלחץ בזמן שאתה מתרועע, ואפילו לא תבין שאתה מתאמן לאחר זמן מה. נסה לשמור על תאריך קבוע ביומן שלך כדי להפוך את זה להרגל.

לסיכום

לאחר שניסיתם כל אחד מהטיפים הללו, אתם עשויים לגלות שחלק מהדברים עובדים טוב יותר עבורכם מאחרים, וזה בסדר. בין אם אתה מעדיף את ההיבט החברתי של פעילות גופנית, או את ההזדמנות לגלות מקומות חדשים, הכל עניין של למצוא את מה שמתאים לך ולאורח החיים שלך – סביר יותר שתדבק במשהו אם אתה נהנה ממנו.

כתבה נוספת שעשוייה לעניין אותך>>

האם אהבת את הכתבה?

215 אהבו
Upvote Downvote

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

קרע ב-ACL (הצולבת הקדמית)

קרע ב-ACL (הצולבת הקדמית): כל מה שרציתם לדעת

המתאמן המתחיל

המתאמן המתחיל: המדריך לחדר כושר