תוכנית אימון AB
אימונים

תוכנית אימון AB: המדריך המלא והמתומצת

בואו להכיר על דיוקו את האימון הנפוץ ביותר בקרב קהילת המתאמנים. האימון שמתאים לגברים ונשים כאחד ומסתדר הכי טוב עם כמות וזמני האימונים השבועית שלכם, אימון ה-AB
05/08/19 זמן קריאה: 2 דק’

תוכנית אימון AB הינו סוג אימון המחלק את האימון שלנו ל- 2.
לאימון AB כמה תפקידים, ברוב המקרים הוא פשוט משמר את המצב הקיים ומשאיר אותנו בנקודה הטובה שאנו נמצאים בה.

יאללה מאיפה מתחילים?

כדרך כלל מומלץ להתחיל להתאמן מאימוני גוף מלא (פול בודי) ואז לעבור להתאמן דרך תוכנית אימון AB כדי למנוע פציעות מיותרות.
לאחר התקופה באימון פול באדי ניתן לעבור לתכנית אימון AB כאשר, בתכנית אימון AB בדומה לאימון פול באדי קיים טווח סטים עבור כל קבוצת שריר.

טיפים לחיטוב וירידה באחוזי שומן

דיברנו על נוחות בזמנים?

תכנית אימון AB מתבצעת 3-4 בשבוע וזמן אימון ממוצע נע בין כשעה, כך שמשך האימון אינו מכביד על שגרת היום יום שלנו.

אימון פול בודי

איך מומלץ להתחיל לעבוד: תוכנית אימון AB

  1. עצימות נמוכה 3 פעמים בשבוע, לעלות לעצימות גבוה 3 פעמים בשבוע.
  2. עצימות נמוכה 4 פעמים בשבוע, לעלות לעצימות גבוה 4 פעמים בשבוע.
  3. עצימות נמוכה 5 פעמים בשבוע, לעלות לעצימות גבוה 5 פעמים בשבוע.

במידה ותרצו להתקדם ל-ABC מומלץ לעשות זאת לאחר 3 חודשי AB

איך נראה האימון עצמו?

את האימון אנו צריכים לחלק ל- 2 A ו- B כאשר קיימים מספר דרכים לחלק את האימון לפי קבוצות שריר:

  1. A רגליים, B שאר הגוף.
  2. A רגליים חזה ויד קדמית, B גב כתפיים יד אחורית.
  3. A רגליים כתפיים ויד אחורית, B גב חזה ויד קדמית.
  4. פוש פול (PUSH PULL)- השיטה של ארנולד שוורצנגר.
    בשיטה זו עובדים שונה, A על כל תרגילי המשיכה (מתח, חתירה, דד ליפט, כפיפת ברכיים ועוד)
    B פול בודי תרגילי הדחיפה (לחיצת חזה, סקוואט, לחיצת כתפיים, מכרעים)

מה לגבי פעילות אירובית בתכנית?

הפעילות האירובית יכולה להיכנס בימי החופש שלנו או לאחר האימון, תלוי מה נוח לכם בתור מתאמנים.
מומלץ לעשות פעילות אירובית מתונה ולא להגזים על מנת שההתאוששות של הגוף לא תהיה גדולה מידי ותדרוש הרבה ימי מנוחה.

אין לכם תכנית אימון?
מוזמנים ללחוץ כאן ולהכנס לתוכנית אימונים AB לגברים או תוכנית אימונים AB לנשים

עם הרבה אש בדרך למטרה.

אודות הכותב
יש אנשים שבוחרים להיות מפתחי גוף מקצועיים ועובדים על כך יום ולילה. ויש אנשים, אומנם מעטים, שעושים דבר מאוד פשוט, וזה להתאמן שעתיים ביום, כל יום, במשך 10 שנים. סהר הוא מאלה, לא סתם הוא נראה כמו דמות אנושית של אל יווני.