אימון אחרי לידה
דיאטה וירידה במשקל

אימון אחרי לידה – הקאמבק שלך לגוף החטוב

לידה זה דבר לא פשוט מסיבות רבות ומגוונות, אחת מהן היא השינוי הפיזיולוגי שהגוף עובר במהלך הלידה. וואן בודי מביאים לך אימון אחרי לידה, עם הסברים מקיפים בחזרה שלך לגוף החטוב
03 יולי 2019

אימון אחרי לידה שיחזיר אותך לתלם

אימון אחרי לידה, לא מה שחשבת.
כולם אומרים לך כמה זה טוב לשמור על פעילות גופנית במהלך ההיריון, שזה מחזק ומקל על תהליך הלידה.
הכל טוב ויפה אבל מה לעשות שמה שבאמת מעסיק אותך ברגעים מסוימים זה "אלוהים אדירים כמה אני ענקית, שיצא כבר ושהבטן שלי תחזור להיות נורמלית"
זה נחמד לחשוב שאת יולדת וישר הופה, הבטן תחזור לעצמה, רק שזה לא מסתדר עם תחושת הבצק שיש לך שם לאורך התקופה שלאחר הלידה.

מתכוננת ללידה? הנה כמה תרגילים שיקלו עליך:

האימון הראשון לאחר הלידה, הוא מציאות מפתיעה לעיתים.
אף אחד לא סיפר לאחר כמה לא פשוט זה לחזור לאחר שישה שבועות ולחוות אימון מתיש שבמהלך ההיריון שלך לא דגדג לעיתים.
איך יכול להיות, שאותו האימון מאתגר פתאום לאחר שחבילת האושר הצרוף הזו לא יושבת לך בבטן יותר?

 

5 תרגילים אפקטיביים לבטן לאחר לידה:

הבעיה המרכזית היא מהירות וחוסר סבלנות

התחרות כמה מהר חוזרים לגזרה של לפני ההיריון, היא מיותרת לחלוטין.
כל אישה חווה את ההיריון ואת התקופה שלאחריו בצורה שונה, ויחד איתה גם מגיעה טווח חדש של רגשות ולחץ.
האימונים לא צריכים להיות עוד גורם מתסכל או מלחיץ, אלא סביבה תומכת ומסיחת דעת כאחד. תהנו!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

 

אודות הכותב
בעלים של בוקס Crossfit H Team מועדון לאימוני קרוספיט בחולון. אדם שנולד עם משקולת קטלבל, חי ונושם כושר ככלל וקרוספיט כפרט.