10 טיפים להורדת 5 אחוז השומן האחרונים לבטן שטוחה

הדרכים אומנם רבות אך המטרה היא אחת, הורדת אחוזי השומן. אז נכון המשימה לא פשוטה, בדיוק בשביל זה הבאנו לכם 10 טיפים שיעזרו לכם מאוד בדרך לגוף המטרה שלכם.
איך מורידים אחוזי שומן
פורסם: 20/08/19 זמן קריאה: 3.5 דק’

איך מורידים אחוזי שומן ביעילות ובמהירות

החלטת להשקיע בעצמך ולהוריד את אחוזי השומן האחרונים האלה שמציקים לך, מעולה!
איך מורידים אחוזי שומן בצורה סופית ומדויקת? הנה 10 טיפים מצוינים בדיוק בשביל זה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

מים

הגבירו את צריכת המים שלכם.
מחקרים מראים כי הידרציה טובה (מצב בו הגוף רווי במים) מעודדת ירידה במשקל.
זה עובד בכמה מישורים, מירידה בכמות האוכל שאנו אוכלים (כי הבטן יותר מלאה במים), דרך פירוק של תאי שומן בגוף והגברה מועטה של חילוף החומרים.
שתייה מרובה של מים תסייע לכם גם בערנות מה שיאפשר לכם לשמור על שגרת אימונים ותפקוד גבוה ביומיום.

Embed from Getty Images

תעדוף למזון עם הרבה מים

נשנושים ותוספות לארוחה המכילים כמות גבוה של מים מציעים כמות גדולה של אוכל עם כמות פחותה של קלוריות.
בנוסף האוכל ימלא אתכם בצורה מהירה ובזכות העובדה שתאכלו את האוכל לצד הארוחה המרכזית תחושת הרעב עשויה להחזיק זמן ממושך יותר.

Embed from Getty Images

הרחיקו פיתויים מהעיניים

רבים מאיתנו נאכל את מה שיש לנו מול העיניים, רק כי זה מפתה אותנו.
שימו מולכם אוכל בריא כמו פירות וירקות או חטיפי חלבון, ואל תחזיקו שתייה מתוקה בקרבת מקום.

Embed from Getty Images

אם כבר מתוק אז כבר עם חלבון

יש לכם חשק מטורף למתוק? אף אחד לא אמר שצריך להימנע מימנו לחלוטין.
אפשר לאכול חטיפי חלבון (ביתיים כמו בסרטון) או לעשות שייק חלבון מפנק שידאג לסגור לכם את הפינה!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

 

תבחרו לאכול רק מזון שדורש מכם עבודה ולא שום דבר אחר

כדי להימנע מאכילה ללא מחשבה ומהיכולת לרדת על צלחת אוכל  שלמה (שבקלות יכלנו לוותר עליה) ב-2 דקות, תבחרו לאכול מזון שדורש מכם מאמץ מסוים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

תיצמדו לתפריט

אין דרך יותר טובה לשלוט על האוכל שלכם מאשר להצמד לתפריט תזונה.
תוכלו להיעזר בתפריטי התזונה לפי קלוריות של האתר לשם התחלה.

Embed from Getty Images

ארוחת ערב מוקדמת?

גישות תזונה רבות ממליצות לא לאכול אחרי השעה 7-8 בערב, ולמה?
כמו רכב שמתדלקים ומשתמשים בו לאורך היום ובערב חונה בחניה כך גם הגוף שלנו עם קלוריות.
הגוף צורך הרבה יותר אנרגיה במהלך הפעילות היומית מאשר בשעות הערב על הספה, בהתאם לכך נעדיף לאכול ולספק לו אנרגיה במהלך היום.
בנוסף לכך יש גישת תזונה הנקראת צום לסירוגין, אפשר לקרוא עליה בכתבה.

 

תישנו טוב, מאוד

תוודאו שאתם ישנים מספיק, מומלץ לישון בין 7-9 שעות. אם אתם לא ישנים מספיק תוכלו להשפיע על הורמון הקורטיזול.
מחקרים רבים מראים שקיים קשר בין מחסור בשינה לבין הסיכוי להשמנה בגלל השינויים ההורמונלים.
בנוסף, השריר זקוק "להחלמה" טובה לאחר אימון על מנת להתפתח, שינה ומנוחה חלקית תפגע בהתאוששות שלו ובהתפתחות שלו באימונים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

תאכלו הרבה מאכלים עם סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים מתעכלים לאט יותר על ידי גופני ושומרים על תחושת הרעב למשך זמן ארוך יותר, מה שמקנה לנו את היכולת לאכול פחות ביום מבלי להרגיש רעבים.

אימון כוח בשילוב עם אימון אירובי

שילוב אימוני התנגדות, כמו משקולות בחדר כושר, מתח, מקבילים ועוד, יחד עם אימוני אירובי באותו אימון עשוי לעשות את ההבדל בירידה של האחוזים האחרונים.
ברגע שתשלבו בין האימונים ותעבדו קשה, הגוף יעבוד בצורה ממושכת וישתמש במאגרי האנרגיה והשומן שלו בגוף ולא רק באנרגיה הזמינה לו מהאכול.
איך נעשה את זה חכם? אם אתם בחדר הכושר נסו לעלות על ההליכון ל30-45 דקות להליכה מהירה בשיפוע חיובי ולשמור על דופק 140, אתם תראו את ההבדל תוך שבועיים שלוש!
אל תשכחו לבצע אירובי אחרי אימון הכוח, לא לפניו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

עכשיו תדעו איך מורידים אחוזי שומן, תנסו למשך תקופה כל מיני טיפים מכאן ותראו מה עובד לכם.
בהצלחה!

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.
עוד כתבות שיעניינו אותך