מה אוכלים בלילה
עולם התזונה

מה אוכלים בלילה? 5 טיפים לסגירת המאנץ'

לכולנו זה קרה, חזרנו מבילוי ותקף אותנו רעב מפתיע, עכשיו צריך להתמודד איתו. האם עלי ללכת לישון רעב או שמא לרדת על חצי מהמקרר? קבלו 5 פתרונות מעולים לשעות הקטנות של הלילה
08 אוקטובר 2019

מכירים את תחושת הרעב שמגיעה בשעות ערב מאוחרות?
תחושה שלא נותנת ואז מתחילים לתהות מה אוכלים בלילה, או האם בכלל עדיף ללכת לישון על קיבה ריקה?

מתכון לחטיפי חלבון HOME MADE

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

מה אוכלים בלילה?

אז רובנו לא יכולים להירדם בתחושת רעב, גם לא מומלץ כי הגוף נכנס לצום של כמה שעות בזמן השינה וכן רצוי לאכול עד שעה לפני שינה.
לא ניתן לכם פה את האישור לרדת על חצי מקרר אם זה מה שחיפשתם, אבל כן נגיד לכם מה מומלץ לכם לאכול לפני השינה כדי להמשיך בדרך שלכם עד לגוף מטרה שאתם רוצים.

  1. ירקות

    אפשר להוסיף לצד הירקות כף גבינה / קוטג ושני פריכיות אורז וקיבלתם גם ירקות עשירים בוויטמינים, גם חלבון וגם פחמימה טובה ומאוזנת.

  2. יוגורט

    עד 1.7 % עם כף גרנולה או 10 שקדים.
    יותר מזה עלול להכביד, בסופו של דבר באנו רק לסגור פינה.

  3. מנת חלבון

    ניתן לשתות סקופ אבקת חלבון בתוספת של 10 שקדים ולהכין שייק מפנק לפני השינה.

  4. פרוסת לחם אחת

    מחיטה מלאה או לחם שיפון 100 אחוז או 2 פריכיות אורז עם כף גבינה או קוטג + ירק אחד

  5. שיטה שלא הכרתם מעולם

    קחו סקופ חלבון, שימו עם קצת מים או חלב בקערה, תוסיפו מעט קינמון וחממו במיקרו עד 30 שניות.
    התוצאה? מעין מאפינס מתוק וזה לגמרי משביע ועושה את העבודה לפני שינה, ככה גם יש מנת חלבון טובה ונכונה, קינמון עוזר להשקיט את החשק למתוק ויש גם תחושת שובע.

חלבון

טיפ שלא ידעתם

לפעמים בשעות הלילה מגיע חשק למתוק.
לפני שאתם נופלים לקינדר בואנו או חטיף מתוק אחר מומלץ פשוט לשתות תה ירוק עם כפית דבש או לימון.
הפעמים מעבירים את החשק למתוק ומאזנים את הגוף שלנו.
האופציה השניה הטובה שלכם היא חטיפי חלבון, כי אם כבר חטיף לפחות שיהיה מלא בחלבון וסיבים תזונתיים.
4 חטיפי החלבון המומלצים ביותר

רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

והכי חשוב

לא ליפול במאנץ' בשעות הקטנות של הלילה, הצורך באוכל בשעות הלילה צריך להסגר במשהו קטן ש"יסגור פינה".
אחרי האוכל עליו המלצנו לכם פה בכתבה אתם תלכו לישון עם ערכים תזונתיים טובים שיעזרו לכם להגיע למטרה שלכם, תשתמשו בטיפים שקיבלתם פה ותמנעו מאכילת מיותרת של שטויות, במיוחד בלילה.

אודות הכותב
מאמנת, מתאמנת ועוד מוצאת זמן להכין אנשים ואת עצמה לתחרויות במה. אימון זה דרך חיים אצלה, ואיזה כיף זה שדבר כל כך מדהים משתרש אצלך כדרך קבע.