מתכוני בריאות

פנקייק חלבון & קרפ חלבון: המתכון הרשמי

בשורות חדשות מגיעות לעולם הכושר, קרפ ופנקייק מפוצץ בחלבון ואפילו בפחמימה טובה, הרי למי לא חסר לו מתוק ביום יום אך כל המוצרים תמיד משמינים! בדיוק בשביל זה הבאנו לכם מתכון מפנק, מתוק, בריא שקל כל כך להכין ב-5 דקות בלבד
17 יולי 2019

עכשיו זה הזמן להתחיל ליהנות ולהשתולל עם פנקייק חלבון קל להכנה, מלא בחלבון, עם מוצרים בריאים בלבד, והפנקייק? כל כך טעים.

מתכון ל- 2 קרפ חלבון גדולים או 6 פנקייק חלבון בינוניים על בסיס חלבון ושיבולת שועל

מצרכים:

  • 2 ביצים
  • 60 גרם קמח שיבולת שועל (2 סקופים), אפשר גם לטחון שיבולת שועל בבלנדר.
  • 1 סקופ של אבקת חלבון
  • חצי כוס חלב רגיל / סויה
  • קורט מלח
  • כפית אבקת אפייה

אופן ההכנה:

  1. שופכים את המרכיבים היבשים לתוך קערה ומערבבים, לאחר מכן מכניסים את שאר המרכיבים ומערבבים היטב בעזרת מטרפה.
  2. מניחים מחבת משומנת (ניתן להשתמש בספריי שמן, כדי להפחית בכמות השמן) על אש בינונית, ושופכים חלק מהבלילה אל המחבת, עד שהמחבת מכוסה בשכבה מעט עבה של בלילה.
  3. לאחר שהצד ההפוך הזהיב והתמצק, יש להפוך את הקרפ לצד השני עד להזהבה נוספת.

לאחר ההכנה כדאי להוסיף תוספות רבות ומגוונות לצלחת, כגון:

  • ממרחים בריאים (טחינה גולמית, חמאת בוטנים / שקדים).
  • פירות כמו בננות, תותים ופירות יער.
  • אגוזים.
  • תוספות מיוחדות: חלבה ללא סוכר, גרנולה ללא תוספת סוכר, זרעי צ'יה.
  • ניתן להוסיף מעל הפנקייק מעט יוגורט ולהוסיף לארוחה אפילו עוד חלבון.

nutritional_army_prep

רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו