בורקס עשוי מדפי אורז על מפה לבנה ולידו חתיכות של זיתים, סומסום מפוזר ומזלג
עולם התזונה

בורקס דפי אורז: טעים בטירוף ומושלם לספורטאים

בורקס וחיטוב לא תמיד משתלב טוב יחד, אנחנו בוואן בודי בנינו לכם מתכון מושלם של בורקס דפי אורז טעים בטירוף ומותאם גם לצמחונים
08 ינואר 2020

קבלו את המתכון לבורקס פינוקים ליד אחורית.
למה יד אחורית אתם שואלים? כי על הבורקס נעבוד עד שיהיה יפהפה ומעוצב, בדיוק כמו היד האחורית שתהיה לנו אחרי שנעבוד עליה בהתאם 🙂
בורקס דפי אורז: מתכון מושלם לספורטאים.

מצרכים:

  • דפי אורז, 20 דפים
  • ביצה, 1 יחידה
  • מים, 2 כוסות
  • קובייה גבינה בולגרית 5%, 250 גרם
  • תוספת שאוהבים: זיתים / תירס / עגבניות וכדומה

אופן הכנה:

  1. להכנה של דפי האורז, ערבבו ביצה עם 2 כוסות מים בקערה רחבה שדפי האורז יוכלו להיכנס בתוכה.
  2. השרו 2 דפי אורז לחצי דקה עד להתרככות והניחו בתבנית מרופדת בנייר אפיה.
  3. להכנה של המילוי הצמחוני הקפיצו במחבת בצל, גזר ופלפל עד להתרככות ותבלו בסויה.
  4. למילוי: הניחו בכל זוג דפי אורז קצת מהגבינה והזיתים או מהירקות, קפלו מהצדדים וגלגלו.
  5. אפו בתנור שחומם מראש ל- 200 מעלות במשך 20-25 דקות או עד הזהבה.

תוספת מלית חלבון גאונית:

כשאני רוצה להתפנק על פחמימה טעימה לפעמים, עולה לי הרבה פעמים לראש בורקס. הרי מי לא אוהב בורקס?
המתכון הזה הוא חלופה בריאה, טעימה וקלה להכנה לבורקס שכולנו אוהבים לשנוא.
הכי כיף שניתן להחליף את המילוי למה שרוצים ולגוון כדי שיהיה לנו טעים ועדיין בריא.
אחת האופציות למלית סופר בריאה ועשירה יותר בחלבון, זו תרד.
הקפיצו תרד קצוץ במחבת עם שמן זית ומעט מלח (זה בסדר שהתרד יאבד משמעותית מנפחו) והוסיפו מלית של הגבינה הבולגרית.

בורקס עשוי מדפי אורז על מפה לבנה ולידו חתיכות של זיתים, סומסום מפוזר ומזלג

ערכים תזונתיים למנת הגשה (מילוי חלבי):

  • 61 קלוריות
  • 6 גרם חלבון
  • 4 גרם פחמימות
  • 3 גרם שומן
רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

טיפים באהבה:

  • שדרגו את המילוי בתרד מוקפץ, עגבניות מיובשות או אפילו פלפל קלוי. כל חלופה תהיה טעימה בטירוף.
  • אם בא לכם גרסה בשרית, הקפיצו קוביות עוף או בשר קצוץ יחד עם הירקות ותקבלו מנה עשירה בחלבון לארוחת הצהריים שלכם.