זאת הדרך הזאת שתגרום לך להתמיד בדיאטה

 נשים רבות המעידות על עצמן כי הן בדיאטה נכנסות לתהליך הכולל שינוי משמעותי בתפריט, חלקן שוכחות ולא יודעות דברים נוספים, וואן בודי מביאים את הדרך הנכונה. וכן זה תקף גם אליכם הגברים
להתמיד בדיאטה
פורסם: 04/10/18 זמן קריאה: 3 דק’

להתמיד בדיאטה מעולם לא היה קל כל כך

דיאטה כוללת שינוי משמעותי של תפריט התזונה, אך לא תמיד רק השינוי המשמעותי הזה זה מה שאנחנו צריכים על מנת להגיע למטרה שלנו.
ההפך הוא הנכון, רק שינוי של התזונה שלנו עלול גם לא להוביל אותנו אל המטרה שלנו כמו שרצינו וגם לגרום לשינוי מאוד איטי.
שילוב האימון הגופני בכלל והאירובי בפרט בזמן הדיאטה לא רק יקל על עליה, אלא גם יביא אותנו לתוצאות הטובות ביותר.

אימוני אירובי? לגמרי הכרחי
אימוני אירובי בתקופת הדיאטה הנם הכרחיים ונדרשים על מנת לקבל תוצאות שיחזיקו לאורך זמן.
ראשית חשוב לשלב דיאטה המתאימה לגופנו, מה המשקל הנוכחי שלנו ומה משקל היעד שאנו נרצה להגיע אליו. עלינו להבין שלאו דווקא המספר שהצג יראה כאשר נשקול את עצמנו הוא המטרה הרצויה, אלא גוף חטוב ובריא.
כאשר אנו משלבים דיאטה הנכונה לנו בשילוב של אימוני אירובי ואימוני חיטוב של השרירים, התהליך הגופני שייווצר הוא ירידה ברקמות השומן תוך כדי העלאה או שמירה על מסת השריר.
מכיוון ששריר שוקל יותר משומן, אז גם אם המשקל יראה לנו אחרת, כנראה העלנו במסת השריר ולא רק איבדנו רקמות שומן, ואין סיבה להילחץ או להתחיל לפקפק במה שאתם עושים, אתם על דרך המלך.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

כל אחד ואימון האירובי שלו
קיים מגוון רחב של אימוני אירוביים בשלל סגנונות, כך שאין אחד שלא יוכל למצוא את האימון שיתחבר אליו! אוהב או אוהבת לרקוד? מעולה! קיימים שלל אימוני אירובי בסטודיו: אירובי דאנס, זומבה, מחזורי, קיקבוקס וכו’.. ולא! לא רק נשים עושות את סוגי האימונים הללו.
אם המטרה היא אך ורק לשרוף קלוריות ניתן ללכת לשיעורי סטודיו כגון: ספינינג, היט, תחנות, אינטרוולים ועוד.
בחדרי כושר ישנם מגוון של מכשירים המיועדים לאירובי. ואם אני בכלל בן אדם שאוהב את האוויר הפתוח ניתן לעשות הליכות, ריצות (שילוב בין השניים), אופניים, רולרבליידס ועוד. וכמובן לחובבי המים ניתן לעשות אימוני שחייה.
בנוסף, אימוני שחייה הם פתרון מושלם לאוכלוסייה הסובלת מפריצות דיסק, בעיות מפרקים, ברכיים וכו’. גם גלישה וסקי מים, שחוץ מתחביבים, גם יכולים לשמש כאימוני אירובי שורפי קלוריות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

אני לא מצליח לרדת במשקל, מה עכשיו ?
קודם כל חשוב לזכור שזה לא מה שהצג מראה כפי שדיברנו אלא השינוי הפיזי בנוצר עם הזמן, יכול להיות שירדת באחוז השומן ועלית בשריר עקב האימונים ובכלל עלית במשקל הגוף שלך, שריר שוקל יותר משומן.
בנוסף תהליך בריא ואיכותי לגוף לא לוקח יום וגם לא יומיים. כמובן שאם אנו מקפידים על התזונה ועל אימונים נוכל לראות שינויים אבל המטרה יכולה מעט יותר רחוקה.
מתאמנים ומתאמנות באים אלי ולא מבינים למה המשקל לא זז ולמה הם אינם רואים תוצאות, המתכון הכי חשוב להצלחה האישית הוא סבלנות, הדרך היא ארוכה וחשובה פה ההתמדה. בלי ההתמדה והסבלנות התוצאות לא ימהרו להגיע.

כמו שאתם רואים מספר האפשרויות הוא עצום! כל מה שנשאר לכם זה לבחור ולמצוא את הדבר שהכי מתאים לכם ואתם הכי מתחברים אליו, כי מה שתאהבו לעשות ותעשו מהלב תעשו אותו באמת ולא יהיה לכם קשה להתמיד בו.
הכי חשוב זאת ההחלטה שאנחנו רוצים שינוי ורוצים להיות אדם יותר בריא יותר חטוב ויותר מאושר, כאשר נראה את המטרה הזאת כמטרת העל החשובה, שום דבר לא אמור לשבור אותנו.
יש רגעי משבר לכולנו, אך חשוב לקחת את הכל בצורה חיובית וגם אם נשברתי היום, מחר אני חוזר למסלול.

 

אודות הכותב
אימון הוא לא רק תנועה של הגוף אצלה, מדובר בהרבה מעבר. מאימון אפשר לצאת גם עם ערך נפשי כי כאשר אנחנו מחזקים את הגוף גם הנפש מתחזקת.
עוד כתבות שיעניינו אותך