מסיבת בריכה
אימונים

9 דרכים לשרוף את השומן הביטני ולהתחטב

הגיע הזמן לשרוף שומן ולהגיע אל גוף המטרה שתמיד חלמנו עליו - הנה הדרכים שיעזרו לנו להגיע חטובים אל חוף הים בקיץ הקרוב
15 אוקטובר 2019

ישנם מספר דרכים לשרוף שומן ולהגיע אל גוף המטרה שתמיד חלמנו עליו.
להגיע אל ימי הזוהר שלנו ורק לחכות לסוף השבוע, להגיע אל חוף הים ולהתגאות בתוצאות שכל כך חיכינו להם.
9 הטיפים הבאים מהווים את הבסיס וקצת מעבר לידע שיאפשר לך את התוצאה הרצויה.

איך נעשה את זה נכון?

כל אחד מהטיפים האלה מהווה רעיון, משהו שחייב לדעת אותו או יכול לעודד ירידה במסת השומן.
חשוב לדעת שכל שינוי קטן שתעשו עשוי להשפיע מאוד לטובה (או לרעה), אפילו שתיית יותר מים ביום.

  1. לאכול יותר חלבון

    אם עד כה הארוחה שלך מכילה כמות גבוהה יותר של פחמימות מאשר חלבון, הגיע הזמן לשנות את ההרכב בצלחת ולדאוג שיהיה יותר חלבון מאשר פחמימה.
    חשוב לא להוריד לגמרי את הפחמימה משום שהפחמימה חיונית לנו אפילו אם אנחנו רוצים להוריד במשקל ובשומן.
    חזה עוף בצלחת

  2. קראו את תוויות המוצר

    יצא על מוצרים רבים תווית שמודיעה לצרכן האם המוצר מלא בשומן או בסוכר.
    הימנעו ממאכלים המכילים סוכר, סירופ תירס ועוד תוספים אשר מעודדים השמנה ועלייה במשקל.
    לפני כמה חודשים יצא חוק שחובה להטביע תווית שמתריעה בפני מוצרים עם רמת סוכר ושומן מעל הרמה הסבירה, שימו לכך לב!
    סימון לערכים תזונתיים לא טובים

  3. לשבור שיא

    תמיד דאגו לאתגר את עצמכם, לרוץ רחוק יותר, להתאמן טוב יותר.
    פעולות כאלה יגרמו לכם גם לגיוון באימונים, לשבירת שגרה משעממת, לשרוף יותר קלוריות ואפילו תזכו בתחושת גאווה וניצחון בכל יום מחדש.

  4. שנו כיוון שנה פעולות

    דאגו תמיד לשנות את סוג האימון שלכם ולנסות דברים חדשים.
    למשל, אם עד כה הייתם מבצעים הליכה מהירה על ההליכון למשך 30 דקות, נסו לבצע פעם ב-10 דקות ריצה מהירה למשך דקה.

  5. הוסיפו סיבים ליום יום שלכם

    מזונות אשר מכילים כמות גדולה של סיבים תזונתיים יגרמו לנו לתחושת שובע גדולה יותר וכתוצאה מכך גם לא נתעסק בחיפוש של אכילת חטיפים מיותרים במהלך היום.
    איזה מאכלים מכילים סיבים תזונתיים? פייבר 1, זרעי צ'יה, שיבולת שועל, ברוקולי וגם כרוב.
    6 מתכונים לפודינג צ'יה טעימים בטירוף!

  6. מספיק להיות בצורה של הספה

    אם אתם והנטפליקס שלכם כבר בקשר ידידות מואץ והוא כבר יודע בדיוק מה אתה אוהב, סביר להניח שהקשר מלווה גם באכילת חטיפים תוך כדי צפייה.
    כעת הגיע הזמן לשנות את סוג הקשר הזה ולהוציא אותו קצת לדייטים בחוץ.
    למשל במקום לראות נטפליקס מול הטלוויזיה, הורידו את האפליקציה לטלפון ותוכלו לראות מה שאתם אוהבים גם מול ההליכון.

  7. קצת H2O לפני הארוחה

    כמובן מדובר בשתיית מים, דאגו לשתות 2 כוסות מים לפני כל ארוחה וכך תקטינו את הסיכוי בתחושת הרעב השקרית שלעיתים מתקיימת אפילו אחרי שסיימנו לאכול.

  8. תוסיפו קצת שיפוע לחיים

    כאשר אתם מבצעים פעילות אירובית על ההליכון, תגדילו את רמת השיפוע, כך תגדילו את שריפת הקלוריות שלכם.

  9. כדאי לך לרמות לפעמים

    מידי פעם חשוב לקחת הפסקה ולהתענג על קינוח או מנה חלומית עליה חלמת כל השבוע. זה חשוב ויש לזה אפילו מונח בעולם הכושר, זה נקרא ארוחת צ'יט.
    כמה קלוריות יש בהמבורגר וצ'יפס

צריכים עוד קצת עזרה בדרך לגוף שתמיד רצית?
מגוון תוכנית אימונים, כתבות וטיפים מעולים שיעזרו לך >>

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.