דיאטת 17 הימים
דיאטה וירידה במשקל

דיאטת 17 הימים – כל מה שחשוב לדעת ולהכיר

אחת מהדיאטות הידועות ביותר בשוק הדיאטות, יצאנו לבדוק כמה היא טובה, ומה החסרונות שיש בדיאטה התחומה ב17 יום
06/11/19 זמן קריאה: 2.5 דק’

דיאטת 17 הימים מחוללת סערה בעולם הכושר והתזונה, חלק אומרים שהיא מדהימה ושינתה את חייהם וחלק מתרחקים ממנה כמו מאש. האם אפשרי להגיע לתוצאה מכובדת ב-17 ימים בלבד?

 

מה לא נאמר על הדיאטה , אין אוזן שדיאטת 17 הימים לא פגשה.
כבר בכתיבת הכותרת היה לי מוזר לכתוב על דיאטה עם הכוונה לזמן מוגבל. 17 ימים , סה"כ 4 מחזורים.
האמת שהדיאטה עובדת יופי ב-17 ימים, הבעיה בה היא שהיא מכניסה אותנו למשטר קפדני והדוק מאין כמותו.
כמעט ללא פחמימות , אין בחירה אלא רק ביצוע, להיצמד לתפריט במאה אחוז ואתם תצליחו. אז מה החסרונות ?

Embed from Getty Images

דיאטת 17 הימים – החסרונות הבולטים

החיסרון הבולט הוא שאחרי תקפות הירידה אין כל משהו להיאחז בו ורוב הסיכויים שאחרי תקופה קצרה או ארוכה תחזרו להרגלים הישנים שלכם.
מכיוון הדיאטה לא פשוטה לביצוע ודורשת הקפדה וויתורים רבים, ואינה מלמדת אותנו כיצד לאכול ולהתאזן.
מי מאיתנו יכול לוותר על פחמימות וגם אם כן, לכמה זמן הוא מעריך שהוא יוכל בלי או בכמות קטנה מאוד?

מנגד ישנה קבוצה גדולה של תמיכה, של בנות שעוזרות במתכונים מעניינים שאפשר לשלב בתוך הדיאטה במחזורים מסויימים, אשר גורמים לבריחה מהתפריט.
מלא רעיונות כגון: לחמים , עוגות ודברים טעימים דלי קלוריות.
אני בעצמי נעזר בפתרונות ורעיונות מעולים משם.
אך המציאות במסגרת כזו, לדעתי, לאורך זמן אינה תחזיק מעמד כי רובנו נמצאים בשיגרה משתנה ועמוסה ולאחר תקופה או שבירה מסוימת לא שומרים על זה לאורך זמן.
זו דיאטה שמיועדת ומשמשת אותנו לטווח הקצר.
בדרך כלל נכנסים לרוטינה של אכילה ומתנתקים מהשיטה ולא דבקים בה יותר, דיאטה בלי בסיס טוב של הבנה על אכילה בריאה ואיזון הוא מועדת לכישלון לטווח הרחוק.

דיאטת 17 הימים, למה היא כן טובה ולמי היא מיועדת?

אנשים שרוצים להוריד משקל בזמן מאוד קצר יכולים להשתמש בשיטה הזו.
במידה ויש איזה אירוע שגורם לכם לרצות להראות "במיטבכם".
קחו בחשבון שהמשקל שאנו מאבדים בעיקרו זה נוזלים ולא שומן ולכן הדיאטה לא מחזיקה אחרי שנגמרת.

מה עושים בדיאטת 17 הימים?

הדיאטה מכניסה אותנו למשטר אכילה מאוד קפדני.
כל בוקר נפתח עם כוס מים עם לימון, ארוחת בוקר מאוד דלה המכילה יוגורט 0% או חביתה בלבד וסלט ירקות אחת ליומיים שלוש בצורה מצומצמת.
אחרי הארוחה אנו שותים כוס תה ירוק.
בצהריים אוכלים מאכלים כמו חזה עוף, סלמון בתנור, מרק עוף, כל אלה הם מקורות חלבון ולצידם ניתן לאכול סלט או ירקות מאודים.
עד השעה 14:00 מותר לאכול פרי 1 ולשתות עוד תה ירוק.
ארוחת ערב מתאפיינת גם היא בסלט ירקות עם טונה או גבינה או ביצים שבסיומה שותים עוד כוס תה ירוק.

דיאטת 17 הימים, לסיכום

אז הבנו שאוכלים הרבה חלבון וירקות, שותים הרבה תה ירוק וכמעט ולא מכניסים פחמימה לגוף. מומלץ? לא ממש, או יותר נכון, ממש לא. זהו תהליך לא נכון של דיאטה, התוצאה לא נשמרת ומחזיקה מעמד וכדאי להכניס אורח חיים בריא אמיתי, חזק ויציב שמתאים לשגרת היום שלך ויגרום לך להיות מאושר, אנרגטי ובריא.

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.