מחשבון BMI

מחשבון BMI משווה את המשקל עם הגובה שלך כדי לתת הערכה עד כמה המשקל שלך נמצא בטווח הבריא. על ידי חישוב זה ניתן להגיע ולדעת האם אנחנו בטווח הנכון.

מחשבון BMI

מחשבון BMI (בי.אמ.אי) משווה את המשקל של עם הגובה שלך כדי לתת לך הערכה עד כמה המשקל הנתון שלך הוא בריא. על ידי חישוב זה ניתן להגיע ולדעת האם אנחנו בטווח הנכון.

מחשבון BMR

על ידי שימוש במחשבון זה ניתן להבין האם המשקל שלנו נכון או שמא אנו שוקלים יתר על המידה או אולי מתחת לכמה שאנחנו אמורים לשקול.
המשקל לבדו אינו מספיק לנו כדי לתת את האינדיקציה המדויקת, אדם רזה מאוד אך גבוה יכול לשקול יותר מאדם נמוך מאוד ושמנמן. רק על ידי שכלול הפרמטרים ניתן להגיע למידע הנכון בנוגע לאיפה אנחנו ממוקמים בסקלת המשקל שלנו.

BMI Calculator – Body Mass Index

מדד BMI לפי דירוג:

  1. קטן מ-18.5: תת-משקל
  2. בין 18.5 ל-24.9: משקל תקין
  3. בין 25 ל-29.9: עודף משקל
  4. בין 30 ל- 34.9: עודף משקל דרגה 1
  5. בין 35 ל-39.9: עודף משקל דרגה 2
  6. גדול מ- 40: עודף משקל דרגה 3

איך משתמשים במחשבון ה-BMI?

  1. יש לכתוב את הגובה שלך
  2. יש לכתוב את המשקל שלך
  3. מיד יופיע לך מדד ה-BMI שלך עם תיאור באנגלית שמסביר אם המצב שלך הוא טוב או לא.

חשוב לדעת איפה אנחנו ממוקמים וללכת לרופא במידת הצורך.
חשוב לזכור שהשמנת יתר זה לא נושא של צחוק, היא מסוכנת וגורמת לתחלואה כמו:

  • סוכרת
  • יתר לחץ דם
  • יתר שומנים בגופנו
  • דום נשימה מחלות גידוליות

מחשבון BMI? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו

  1. מחשבון BMI זהו קיצור לשם המלא: Body Mass Index.
  2. מכאן ניתן להבין כי המחשבון מגלה לנו מהי מסת הגוף שלנו לפי המדד.
  3. הרבה אנשים חושבים ש"רזה זה יפה", אך הרבה פעמים רזה זה חולה, מחשבון ה-BMI מראה לנו איפה אנחנו ממוקמים במדד.
  4. יהיו אנשים שהמחשבון יראה להם כי הם בתת משקל ועליהם לבצע אימוני התנגדות, לאכול יותר ולעלות במשקל ובשריר.
  5. יהיו אנשים שהמחשבון יראה להם כי הם עליהם לבצע דיאטה להורדת המשקל ועליהם יהיה לאכול נכון יותר ולבצע אירובי ואימוני התנגדות.
  6. יהיו אנשים שהמחשבון יראה להם כי הם ביחס מצוין לפי מדד ה-BMI וזה מצוין, המשיכו לאכול נכון ולהתאמן, למען הבריאות שלכם, למען הגוף והחיים שלכם.
  7. חשוב לשמור על תזונה נכונה, שגרת אימונים רציפה של אימונים שבועיים, לשמור על שינה של לפחות 7 שעות בלילה ולא לשכוח את הדבר הכי חשוב וזה הנאה.

אימון בטן

השקלול בין הגובה למשקל מניב משקל חד ספרתי אותו ניתן למקם בסקלת הבי אם איי המגדירה תת משקל, משקל נורמטיבי, משקל יתר או אדם שמן מאוד. לאחר שקיבלת את המספר ניתן להשוות אותו לטבלה ולראות מה התוצאה.

כלים נוספים שיעזרו לך:

האם אהבת את הכתבה?

372 אהבו
Upvote Downvote

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

אימון כוח בחיטוב

פרויקט חיטוב: 12 שבועות לתוצאות מקסימליות – אימון כוח בחיטוב שבוע 1-6

הצבת מטרות עקרון מספר 1

מטרות ויעדים: העקרונות החשובים ביותר!