ארבעת אימוני הקרוספיט שורפי השומן
אימונים פונקציונליים

הכירו את ארבעת אימוני הקרוספיט שורפי השומן

אימוני קרוספיט מורכבים מדבר שנקרא "האימון היומי" (WOD – WORKOUT OF THE DAY), אז מה הם הטופ 4 שיגרמו לשומן להישרף כמו מדורה של לג בעומר? הנה הם בכתבה שלפניך
20 מאי 2019

כל מי שעושה קרוספיט, שורף שומנים חד משמעית, ואם אתם לא יודעים ההשפעה של שריפת קלוריות ממשיכה גם מחוץ למסגרת האימונים השוטפים בקרוספיט.
אז מה בדיוק הקסם? שווה לנסות אחד  מהאופציות שלפניך.
ארבעת אימוני הקרוספיט שורפי השומן חלקם ניתן לבצע בבית וחלקם לא, אך כולם ישרפו לכם המון קלוריות, מתחילים.

קודם נבין

קרוספיט היא שיטת אימון, שהעיקרון בה הוא עבודה בעצימות גבוהה.
דם זורם במהרה לשרירים שעובדים, והריאות עובדות כדי לנשום.
האימונים משלבים כל הזמן, תנועות מורכבות ומגוונות שגורמות לך לעבוד ולא לנצל שום מכשיר חיצוני שעושה עבורך את העבודה.
כל זה ועוד מוביל לשריפת שומנים יעילה, לא רק בעזרת מה שקורה באימונים אלא גם אחר כך.
אם אתם לא בטוחים האם קרוספיט מתאים לכם, היכנסו לכתבה באה: האם קרוספיט בשבילי?

  1. הכירו את "הלן"

    כן לקרוספיט יש קטע כזה, האימונים נקראים על פי שמות של נשים.
    על מה עובד: סיבולת לב ריאה וכוח.
    יתרון: מפתח שריר ושורף המון שומן, אך דורש ציוד.
    ביצוע:
    3 סבבים כמה שיותר מהר כשבכל סיבוב מבצעים:
    – 400 מטר ריצה / 2 דקות קפיצה בחבל
    – 21 קטלבל סווינגס / אפשר לבצע בעזרת תיק עם משקל
    – 12 עליות מתח
    גבר ואישה עושים עליות מתח ביחד

  2. השני ברשימה הוא "צ'יפר ניופורט"

    מה זה צ'יפר? מגרסה של עץ באנגלית, כשם שהמגרסה גורסת עצים אחד אחרי השני ככה גם אתם עם התרגילים והחזרות.
    האימון הזה ספציפית הוא מדד טוב לירידה במשקל ושריפת שומן, כי בעצם הוא יהיה קל יותר ככל שאחוז השומן שלך ירד ואיתו המשקל ותיכף זה יהיה ברור למה.
    על מה עובד: סיבולת לב ריאה
    יתרון: שריפה מוגברת של שומן ואין צורך בציוד.
    ביצוע:
    עליך לסיים כמה שיותר מהר
    – 30 חזרות של סקוואט אחורי, המשקל על המוט הוא משקל הגוף שלך / לאימון בבית ניתן לאחוז בתיק עם משקל בגובה חזה, צמוד לגוף.
    – ריצת 1600 מטר / לאימון בבית ניתן לבצע 6 דקות של חבל כשכל דקה מתחלקת ל-50 שניות עבודה 10 מנוחה.
    – 7 דקות של סמוכקום. לספור כמות חזרות שהספקתם, אימון הבא תנסו להגיע למספר גבוה יותר.
    תוכנית אימון ביתית

  3. תגידו בוקר טוב ל"מרפ"

    בקרוספיט יש גם אימונים עם שמות של גברים. בעיקר שמות של חיילים בשירות אמריקאי שנפלו במהלך תפקידם, אלו אימונים ארוכים יותר ומתישים יותר ברמה הפיזית והמנטלית כאחד.
    מרפ הוא אימון מיתולוגי בקרוספיט, שמהדהד בקרב מועדוני קרוספיט בכל העולם ומשמש כמדד לכמעט כל פרמטר שאפשר לחשוב עליו.
    על מה עובד: כוח וסיבולת ברמת עצימות גבוה.
    יתרון: אימון עצים שעובד גם על כוח וגם על סיבולת ברמה גבוה מאוד, בנוסף לא דורש ציוד.
    ביצוע:
    – 1600 מטר ריצה
    – 100 עליות מתח
    – 200 שכיבות סמיכה
    – 300 סקוואטים
    – 1600 מטר ריצה
    גבר רץ

  4. אתם עוד תתגעגעו ל"אנני" – האימון המושלם לבית

    עוד אימון עם שם נשי, אבל שזה לא יטעה אותך ואף לא לרגע – מדובר באימון קשה ומפרך.
    השימוש בחבל במיוחד בתרגיל הקפיצות הכפולות שבעצם בו החבל עובר מתחת לרגליים בזמן הניתור פעמיים, והירידה לכפיפות בטן מהירות יזרים דם ויגרום לך להתנשם כבד בגלל הקצב המהיר. אימון מטבולי קלאסי.
    על מה עובד: סיבולת וקואורדינציה.
    יתרון: שריפת שומן מוגברת, לא דורש ציוד מיוחד למעט חבל קפיצה, ניתן לבצע בכל מקום.
    ביצוע:
    – עליכם להשלים את מספר החזרות המצוין בקפיצות חבל ולאחר מכן לעבור לכפיפות בטן.
    עם סיום כפיפות הבטן יורדים למספר הבא, לדוגמא, ביצוע 50 קפיצות כפולות, ישר ביצוע 50 כפיפות בטן ואז רק ירידה ל-40 קפיצות וכן האלה.
    50-40-30-20-10
    – קפיצות כפולות בחבל
    – כפיפות בטן

תפריט דיאטה 1800 קלוריות

האימונים קשים אך התוצאות ידברו בעד עצמן, מקווה שתצליחו ונתראה ב-WOD הבא.

אודות הכותב
בעלים של בוקס Crossfit H Team מועדון לאימוני קרוספיט בחולון. אדם שנולד עם משקולת קטלבל, חי ונושם כושר ככלל וקרוספיט כפרט.