נשנושים בריאים
עולם התזונה

חייבים לנשנש? 6 נשנושים שישאירו אתכם ללא ייסורי מצפון

מצאתם את עצמכם מנשנשים ללא הפסקה בעבודה או בצפייה מול הטלוויזיה? הנשנוש הוא טבעי, פעולה המיועדת להעסיק את הפה ולהסב הנאה במקביל. אך איך ניתן לעשות זאת ולהישאר בגזרה הרצויה?
22 ינואר 2019

נשנושים בריאים, לאכול ללא רגשות אשם

אם נשמור על תזונה מאוזנת וניתן לגוף שלנו לאכול בשעות מסודרות, הצורך לאותם נשנושים ירד והגוף שלנו יתרגל לאכול את אותם כמויות.
מה קורה כשאנו חווים בעיות רגשיות, יום קשה בעבודה, מבחן שלא הלך טוב, פרידה או סתם מארחים חברים ועלינו לספק נשנושים למפגש נפנה למקרר?
הנה 6 פתרונות מהירים ויעילים בשבילך, נשנושים בריאים שלא יגרמו לך להתבאס על הנשנוש בשעת הצורך.

six_healthy_snacks

6 נשנושים בריאים שיעזרו לנו לשמור על המראה החטוב

    1. אדממה

      הערכים התזונתיים באדממה בריאים מאוד.
      ב-150 גרם אדממה יש 189 קלוריות בסה"כ והוא אינו נחשב למאכל משמין.
      נוסף על העובדה כי באדממה מצוי כמות גדולה של חלבון (11 גרם חלבון במאה גרם אדממה).
      אם נסחט לימון נוסיף עוד ויטמינים ונקבל טעם נהדר, היזהרו בכמות המלח שאתם מוסיפים, לא צריך לפחד כי הגוף צריך מלח, אך עדיף להתרגל לכמות מלח שאינה גדולה. 

    2. פופקורן

      תזהרו! לא אלה של דוכני הקולנוע.
      פופקורן הוא בחירה מושלמת לחטיף בנפח גדול, פופקורן יכול להוות נשנוש נהדר ובריא וניתן להכין אותו בבית, לחלק לשקיות קטנות ולהביא לעבודה.
      3 כוסות מדידה של פופקורן מתירס יבש טבעי וללא תוספת שמן מכיל כ-95 קלוריות בלבד.
      אם אתם מעדיפים להכין פופקורן במיקרוגל, עדיף לבחור בשקיות אישיות המכילות כ- 100 קלוריות לשקית ולא להתפתות לאריזות המכילות תוספת מיותרת של שומן וקלוריות.

    3. אגוזים ושקדים

      אכילת אגוזים ושקדים מסייעת להפחית את רמות השומנים בדם ויכולה בין היתר למנוע מחלות לב וסוגים שונים של סרטן.
      שילוב של אגוזים ושקדים בתפריט היומי יוסיף לגופנו נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים אך גם עלול להוסיף כמות גדולה של קלוריות ושומן במקרים בהם נצרוך יתר על המידה.
      הפתרון: מדידת הכמות וחלוקה למנות לפי ימים.
      דוגמה למנה מומלצת: 7 שקדים+2 אגוזי מלך מכיל ביחד כ-100 קלוריות בלבד. מומלצת לאכילה כארוחת ביניים במשרד.

        רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

    1. יוגורט

      יוגורט הוא אפשרות נוחה ובריאה לארוחת ביניים, בין אם הוא מסויה או מחלב פרה, היוגורט יספק לגופכם סידן וחלבון ויתרום לתחושת שובע.
      יוגורט לא ממותק אומנם עדיף, אך אם אתם רוצים להוסיף סוכר, ניתן להוסיף לו כף גרנולה וכפית דבש או סילאן.yogurt_1

    2. ספל מרק

      תמיד עדיף שיהיה סיר גדול של מרק במקרר שיחזיק כמה ימים וכשנרצה לנשנש נקח ממנו ספל.
      אם נרצה פתרון מהיר יותר, נעדיף לקחת מרק נמס בשקית שהוא ללא חומרים משמרים וללא תוספות מיותרות.
      אך אם לא מצאתם אחד, אל תתעצלו!
      תכינו מראש מרק ירקות, עוף, עגבניות, בצל או כל מרק אחר שאתם אוהבים.
      אם זה לצורך נשנוש בלבד יהיה עדיף להכין מרק שהוא דל בקלוריות ולרוב שלא יכיל כמות גבוה של פחמימות (תפוחי אדמה, קטניות וכו')נשנושים בריאים

    3. פירות וירקות טריים

      עוד פתרון מושלם לנשנוש זה לחתוך פרי או ירק שייתן לנו יתרונות של ויטמנים ויסגור לנו "פינה" כשיש לנו צורך במתוק.
      יחזיר לנו את רמות הסוכר בדם ויתרום לנו סיבים תזונתיים לגוף.נשנושים בריאים

    בפעם הבאה שאתם מרגישים את הדחף המוכר לנשנש משהו, תבחרו חכם – נשנושים בריאים.
    תצטיידו לפני כן בכל המרכיבים וכך תצליח לשמור על מה שבשבילו עבדת כל כך קשה.
    וואן בודי – אתר הכושר של ישראל


    אין לך תפריט או תכנית אימון? היכנסו עכשיו מאגר החינמי שלנו ובחרו את מה שמתאים לכם!
    למאגר תכניות האימון
    למאגר תפריטי התזונה

    אודות הכותב
    אימון הוא לא רק תנועה של הגוף אצלה, מדובר בהרבה מעבר. מאימון אפשר לצאת גם עם ערך נפשי כי כאשר אנחנו מחזקים את הגוף גם הנפש מתחזקת.