איך לנצח את שעות העומס במכון? 6 הפתרונות

שעות העומס בחדר כושר מטרידות את כולנו. הרגע הזה שאתה נכנס למכון וקולט שלכל מתקן יש תור המתנה של קופת חולים, איך נוכל לנצח את זה? בכתבה הבאה
שעות העומס בחדר כושר
פורסם: 05/05/19 זמן קריאה: 3 דק’

שעות העומס בחדר כושר ואיך ננצח אותם

לכל חדרי הכושר יש ימים ושעות עמוסות, יש ימים שאנו מגיעים להתאמן ולא מאמינים לכמות המטורפת של האנשים, אנו נאלצים להמתין המון זמן בין כל מכשיר ולבסוף בקושי מתאמנים, בדיוק בשביל זה אנחנו פה.
כך ננצח את שעות העומס בחדר כושר.

סיימתם לעבוד ב- 17:00, נסעתם למכון, החלפתם בגדים ואתם ממש מתים להתחיל את האימון אבל למרבה הצער המכון מפוצץ וכל המכשירים תפוסים.
אתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים ובוהים באוויר מחכים 10 דקות בין תרגיל לתרגיל ובלי ששמתם לב אתם צריכים כבר ללכת הביתה בלי שהספקתם דבר.
למחרת השקם בבוקר החלטתם לקום מוקדם מהרגיל ולצאת למכון לפני העבודה אך שוב כשהגעתם חדר הכושר היה מלא ופשוט נמלאתם תסכול והלכתם.

שעת שיא? זה לא הסרט הזה עם ג’קי צ’אן?

שעת שיא הוא גם מונח המבטא את שעות העומס של היום במקום מסוים.
כמו שיש שעות עם יותר פקקים בכביש וכאלו שפחות, כך גם לחדר הכושר.
יש שעות שבהן תוכלו להגיע ולמצוא את חדר הכושר ריק כמו עיר רפאים ושעות שבהן תקללו את עצמכם שהגעתם.
נכון רבים מאתנו מגיעים בשעות שהם יכולים לפחות זה מה שאנו מספרים לעצמנו, אם נדע מראש אם המכון עמוס או ריק נוכל לתכנן את האימון בהתאם ובדיוק בשביל זה יש לכם אותי.
החברים קוראים לי רועי אבל אתם יכולים לקרוא לי וויז לחדר הכושר.

אלה הם זמני העומס בחדר הכושר

אז מה הם הזמנים העמוסים בחדרי הכושר אתם שואלים? בואו נעשה את זה פשוט, מהגדול לקטן.

  1. החודשים העמוסים – אפריל-אוגוסט
    יותר במהלך השנה הינם החודשים האביב והחורף המאוחר, מאחר וכולם רוצים להכין את גופם לקיץ, בקיץ..
  2. אלה הם הימים הכי עמוסים
    נרד שלב אל ימות השבוע.
    בתחילת השבוע ובמיוחד בראשון חדרי הכושר יהיו הכי מפוצצים מאחר ולרובנו יש את הצורך הזה לפצות על כל מה שאכלנו בסוף שבוע.
    בנוסף רובנו גם ממקמים את המנוחה שלנו בסופ”ש ולא מגיעים לחדר הכושר.
  3. אלה הם השעות הכי עמוסות
    אם יש משהו למדתי מ- 7 השנים שלי בחדר הכושר זה שכל חדרי הכושר עמוסים באותן שעות, לא משנה כמה גדול או קטן חדר הכושר שלכם.
    על מנת שזה יהיה נוח נעשה זאת בטבלה.

שעות העומס בחדר כושר:

מחשב מסלול מחדש, 6 הפתרונות הטובים ביותר

איך לנצח את שעות העומס בחדר כושר

  1. השכימו מוקדם
    אומנם רשום שישנם גם שעות עומס בבוקר, אך רוב חדרי הכושר נפתחים ב 5-6 בבוקר מה שנותן לכם שעה שלמה לפחות להתאמן בשקט ללא הפרעות או עומס כלל.
    בנוסף תרוויחו גם ללכת לחדר הכושר עם תחושת סיפוק שמגיע לאחר האימון.
  2. יד ביד הושת לי יד
    אם חדר הכושר עמוס, תנו הזדמנות לחוגים אשר חדר הכושר שלכם מציע.
  3. מאמן אישי
    ובכן אופציה זו אינה מתאימה לכולם אבל בהחלט יכולה לעזור לאלו שיכולים להרשות לעצמם לקחת מאמן אישי.
    ברוב חדרי הכושר קיימים היום מתחמים אשר מוגדרים כאזור לאימונים עם מאמן אישי בלבד מה שנותן אוויר לנשימה גם בשעות העומס.
  4. רילוקיישן
    נסו למצוא חדר כושר הנמצא סמוך למקום העבודה שלכם, כך תוכלו לצאת במהלך אמצע היום להתאמן בשעות הריקות ולחזור לעבוד.
    לא רק שתחזרו רעננים סביר להניח גם שתפוקת העבודה שלכם תשתפר.
  1. גמישות
    נסו להיות גמישים עם תוכנית האימון שלכם, אם אתם צריכים לבצע סקוואט כנגד מוט אבל כל הכלובים תפוסים פשוט לכו וקחו משקולות יד.
  1. תהיו קיבוציים, תהיו חברים
    סביר להניח שאתם לא משתמשים במכשיר האימון בכל רגע הסטים שלכם, כנראה שתנוחו 30-60 שניות בין כל סט.
    אם אתם רואים מישהו שעובד על תרגיל דומה למה שאתם צריכים לעשות או שהמנוחות שלו ארוכות, תבקשו לחלוק איתו או איתה את המכשיר, לכו תדעו אולי זו תחילתה של חברות נפלאה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

משהו אחרון לסיום..

בסופו של דבר מתאמנים ומתאמנות יקרים, עליכם לזכור שהזמן שלכם והבריאות שלכם חשובים ועליכם להפיק את המיטב מהזמן שאתם מקדישים לאימונים שלכם.
נכון חדר כושר הוא גם מקום חברתי, אבל את זה אפשר לעשות בזמן שלאחר האימון שלכם.
כעת כאשר יש לכם את הכלים שנגענו בהם פה אולי תצליחו לנווט בקלות יותר אל מעבר לשעות העומס ולהסתדר גם אם הגעתם בסופו של דבר לחדר הכושר בשעות העמוסות.

רועי גלזן, מאמן כושר ואורח חיים בריא.

“כי למה לשדרג את הטלפון באלפי שקלים אם אפשר לשדרג את גופנו בחינם?”

אודות הכותב
כי למה לשדרג את הטלפון שלנו באלפי שקלים אם אפשר לשדרג את גופנו בחינם?
עוד כתבות שיעניינו אותך