6 תרגילי בטן שיתנו לך את הבטן המושלמת לקיץ

הקיץ מתקרב ואיתו גם עונת הרחצה. אין אחד מאיתנו שלא מעוניין ללכת בים כמו טווס, להוריד חולצה ולהתגאות. עכשיו זה אפשרי עם 4 התרגילים החמים ביותר לקיץ חם עוד יותר
תרגילי בטן
פורסם: 26/06/19 זמן קריאה: 3.5 דק’

6 תרגילי בטן שיביאו אותנו לשלמות

איך נתאמן כדי לקבל את שישיית הריבועים? אפשר לעשות סבב בטן ארוך כמו שכולם עושים אבל לא בבית ספרינו.
הדרך הטובה ביותר היא לוודא שעבדנו על הבטן כמכלול ועבדנו עליה בצורה רציפה.
אז נכון, ריבועים משיגים במטבח.
אבל עלינו להבין שאם המטרה שלנו היא שישה ריבועים יפים ומעוצבים עלינו לבחור תרגילי בטן מתאימים שילכו יד ביד עם התפריט שלנו.
6 תרגילי בטן שיביאו אותנו לשלמות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

סבב הבטן

בצעו 3 סבבים של הסבב הזה תוך שמירה על מינימום מנוחה בין התרגילים.
בין הסטים תנוחו 1-2 דקות ותתחילו מחדש.

בואו נדבר על האימון

קודם כל אם אתם מתחילים תתחילו או מ-3 תרגילים ב-2 סבבים או מסבב אחד מלא של האימון, אנחנו לא רוצים ליצור עומס מיותר על הגוף.
המנוחה נשארת כמו שהיא, 1-2 דקות בין הסבבים.
הרעיון לעשות את הסבב הזה בהצלחה לאחר כחודשיים שלוש, שוב במידה ואתם בהתחלה.

עלינו לשלב את התרגילים ברוטינה השבועית שלנו ולבצע את הסבב כ3 פעמים בשבוע.
אין טעם לבצע אותו כל יום מכיוון שמנוחה חשובה מאוד, הבטן עובדת בעוד המון תרגילים (סקוואט, שכיבות סמיכה ועוד) ומנוחה טובה תאפשר לה להתפתח מאימון לאימון.
ניתן לשלב את האימון בסוף אימון הכוח שלכם או בנפרד, העיקר שיהיה מרווח בין אימוני הבטן.
תרגילים נוספים:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

מילה על התזונה

דיברנו על כך ש”ריבועים מקבלים במטבח” הכוונה פה היא שהתזונה שלנו היא שתקבע את התוצאות כשמדובר על ריבועים בבטן.
עלינו לרדת לאחוז שומן מספיק נמוך כדי לחשוף אותם לאוויר העולם.
איך נעשה זאת?
יש מושג שנקרא “גרעון קלורי” או “מאזן קלורי שלילי”, מצב בו אנו נאכל פחות קלוריות מכמה שאנו צורכים במהלך היום.
זה מה שאנחנו עושים בתהליך החיטוב.
חשוב לזכור: חובה לשמור על הערכים גם אם כמות הקלוריות נמוכה יותר, הכוונה בכמות החלבון הפחמימה והשומן היומי.
מומלץ להיעזר בתוספי תזונה כמו אבקת חלבון שמעניקה לך מנת חלבון גדולה עם מינימום קלוריות.

 

קשה לי מה עושים?

יש עשרות תרגילי בטן טובים, אם תרגיל אחד קשה לכם ומכאיב לכם בגב או בצוואר תחליפו אותו באחד אחר שלא מכאיב.
הרעיון הוא לא לעשות את הדברים בכוח, כאב זה לא סימן טוב (ברוב המוחלט של המקרים).
איפה מוצאים אותם?
בקישורים בכתבה, קטגוריית בטן באתר, מדריכים בחדר כושר ועוד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on


רוצים טיפים יומיים, עדכונים חמים מעולם הכושר והתזונה?
עקבו עכשיו אחרינו עכשיו:
בפייסבוק
ובאינטסגרם


אין לך תפריט או תכנית אימון? היכנסו עכשיו מאגר החינמי שלנו ובחרו את מה שמתאים לך!

למאגר תכניות האימון
למאגר תפריטי התזונה

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.
עוד כתבות שיעניינו אותך