קילו בשבוע
דיאטה וירידה במשקל

כמה קילו באמת אפשר להוריד בשבוע אחד?

התשובה לשאלה "כמה קילו אפשר להוריד בשבוע" ואיך אפשר להתחטב ולהשיג גוף מוצק וסקסי יותר
23 יולי 2019

"כמה קילו בשבוע אפשר להוריד?",השאלה הנפוצה מכל

הטווח ההגיוני אשר נמדד בגדר ההצלחה לטווח הארוך זהו טווח ירידה במשקל של כ- 1% מהמשקל הנוכחי שלך.
זאת אומרת אם אני שוקל 70 ק"ג, ירידה טובה תהיה 700 גרם בשבוע אחד וזה בעצם אומר 2.8 ק"ג בחודש וכ-10 ק"ג ב-4 חודשים.
תוצאה כזאת היא תוצאה מעולה, הגיונית, אשר תחזיק לטווח ארוך ויציב הרבה יותר מאשר להוריד 5 קילו ב-3 שבועות כמו שהרבה דיאטות כאסח מבטיחות.

חשוב לדעת על ירידה במשקל

כאשר אנו מתחילים תהליך של ירידה במשקל וירידה באחוזי השומן, מדובר על תהליך אשר יבוא עם מחיר כבד והוא אובדן שריר, אשר איש לא רוצה לאבד את מסת השריר שלו, גם לא נשים.
שמירה על מסת שריר היא הכרחית אם אנו רוצים גוף חטוב וסקסי, אין טעם שנרד במשקל אך גופנו יהיה מדלדל וחלש.

מחפשים לרדת בשומן ובמשקל ולשמור ככול האפשר על מסת שריר?

הנה 6 טיפים שיעזרו בתהליך:

  1. האימון שלך

    ודאי שמעתם אותנו אומרים זאת בעבר והנה אנו אומרים זאת גם עכשיו – אימון כוח שהוא אימון התנגדות הוא המפתח לשמירה על שריר בזמן שריפת שומן, גם גברים וגם נשים.
    הכרחי לבצע אימוני כוח ולא רק אימון אירובי לשם גוף חטוב ומוצק.
    נשים יקרות, הסירו כל דאגה, אתן לא תהפכו לשריריות וגבריות אלא רק תקבלו בטן וישבן מוצק וסקסי.

  2. צריכת החלבון שלך

    צריכת מספקת של חלבון בתזונה היום יומית שלנו תגרום לנו לשמור יותר על מסת השריר בגוף.
    חלבון מספק חומצות אמינו חיוניות שהגוף משתמש בזה על מנת לבנות ולשמר שריר.
    מומלץ לאכול כ- 1.5 גרם חלבון עבור כל קילו ממשקל הגוף שלך.
    וכדאי שתתחילו להפנים, חלבון טעים כמו פחמימה אם לא יותר, לא תאמינו מה אפשר לעשות עם חלבון.

  3. הרגלי השינה שלך

    לא מספיק רק להתאמן ולאכול תזונה נכונה, השינה שלנו בסופו של דבר משפיעה רבות על כל תהליך גופני כזה או אחר אשר נרצה להשיג ולהגיע אליו.
    במהלך השינה הגוף בונה שריר, הגוף גם שורף שומן, הקפידו על לפחות 7 שעות שינה עם העדפה ל-9 שעות ותרוויחו גם יותר שריר, פחות שומן ושינה מפנקת.
    גבר שרירי ישן על מיטה לבנה

  4. לבחור בדיאטה שעובדת עבורך

    אנחנו אנשים שונים, עם גישות שונות וחיים שונים. מה שמתאים לאחד לא יתאים לשני ומה שמתאים לי לא יתאים לאחר.
    תמיד תנסו כל מיני דברים, כל מיני מאכלים ותדאגו לשנות ולגוון, עם הזמן תדעו מה עובד לכם יותר ומה עובד לכם פחות.
    יהיו כאלה שמוצרי חלב יטיבו עמם ויהיו כאלה שדווקא דיאטת פליאו ואכילת בשר תהיה הדבר שעובד להם.

  5. לצמצם בקלוריות לאט ובטוח

    נכון, כדי לרדת בשומן ובמשקל אנו צריכים לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף שלנו צורך, אם לא הבנתם את זה עד עכשיו לכו למדריך המלא לחיטוב.
    במידה והגוף שלי צורך 1800 קלוריות ביום, כדי לרדת במשקל אני אמור לאכול כ- 400 קלוריות פחות, זאת אומרת לאכול כ- 1400 קלוריות ביום.
    אך חשוב שהצמצום של הקלוריות יהיה בצורה הדרגתית ולא בפעם אחת מהיום למחר להוריד את כל הקלוריות.
    עשו לכם תקופת מעבר של כ-10 ימים בה תתחילו עם התפריט הרגיל שלכם וכל יום תורידו קצת מהקלוריות.

אין לך תפריט או תכנית אימון?

היכנסו עכשיו מאגר החינמי שלנו ובחרו את מה שמתאים לכם!

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.