מסת שריר
אימונים

כך נשמור ונעלה מסת שריר בצורה הטובה ביותר ב-5 דרכים

איך נשמור על מסת השריר שלנו גם כשאנחנו לא מתאמנים? לא פעם ולא פעמים נשאלתי על ידי מתאמנים מה אפשר לעשות על מנת להימנע מאיבוד של מסת שריר בגלל סיבה כזו או אחרת, בין אם זה בגלל פציעה, חופשה או כמו במצבנו הנוכחי, קורונה.
06 מאי 2020

איך נשמור על מסת שריר גם כשאנחנו לא מתאמנים?
לא פעם ולא פעמים נשאלתי על ידי מתאמנים מה אפשר לעשות על מנת להימנע מאיבוד של מסת שריר בגלל סיבה כזו או אחרת.
אז איך נשמור על מסת השריר שלנו בצורה הכי טובה בזמן המנוחה שלנו?

עלייה במסת שריר

פציעה זה לא תירוץ לתלות את הכפפות

אם אתם סובלים מפציעה כזו או אחרת, נסו למצוא דברים אחרים שכן תוכלו לעשות למרות הפציעה.
אם נפצעת בכתף אין סיבה שלא תמשיכו לבצע תרגילי ליבה ופלג גוף תחתון, מה שלא תעשו אל תעצרו את ההתקדמות שלכם בכל המרחבים בגלל שמרחב אחד צריך הפסקה.
יחד עם זאת חשוב לשים לב שבמידה ואנו אכן ממשיכים להתאמן שיש לנו מספר דברים

  1. אישור מהרופא או הפיזיותרפיסט שלכם.
  2. חוסר איזון שרירי – להתאמן על משהו אחד ולא על האחר, Never skip leg day!

    רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

    תהנו מהמבורגר טוב

    לפני שאתם רצים להמבורגריה הקרובה לביתכם, עצרו רגע ותקראו עד הסוף.
    בשר אדום הינו מקור של קריאטין אשר בוודאי ראיתם בכדורים או באבקה בבית המרקחת או באתר מוצרי הבריאות הקבוע שלכם.
    קריאטין הינו כמו דלק לשרירים שלנו והינו בין תוספי התזונה הבודדים אשר הוכיחו את עצמם כתורמים לשמירה על מסת שריר בזמן פציעה.
    רוצים מתכון להמבורגר בחיטוב? לחצו כאן>>

    המבורגר

    חלבונים רבותי, חלבונים

    שמירה על צריכת חלבון מאוזנת עשויה לעזור לנו לשמור על מסת השריר הקיימת הזמן הפסקה ממושכת.
    החלבון מספק לגופנו חומצות אמינו אשר משמשות כ"אבני הבניין" של השרירים שלנו.
    נסו לכלול בכל ארוחה שלכם מנת חלבון איכותית בין אם מהחי ובין אם מין הצומח כגון בשר, דגים, סויה, אגוזים וזרעים (ישנם עוד שלל אפשרויות).
    נסו לצרוך בכל ארוחה שלכם לאורך היום מנת חלבון כאשר במבט יומי נסו להגיע לסך הכל חלבון אשר מהווה פי 1.5 ממשקל גופכם.

    protein_diet

    הפחיתו בפחמימות

    פחות פעילות גופנית משמעותה פחות אנרגיה שנשרפת לאורך היום שלנו.
    כאשר אנו פעילים או מתאמנים, גופנו מנצל את הפחמימות והשומנים על מנת להפיק אנרגיה.
    במידה ולא ננצל את האנרגיה אשר צרכנו גופנו יאלץ לאגור אותה כשומן, כאשר אנחנו פחות פעילים או לא פעילים כלל, נסו להפחית את צריכת הפחמימה שלכם.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Roee Galazan (@roee.galazan.fit) on

    תגבירו בשביל להאט

    אם אפשר להבין משהו אחד מכל הנקודות שנגענו בהם זה שגם בזמן המנוחה ישנם דברים אשר אנו יכולים לעשות על מנת לשמר את מה שעבדנו עליו.
    במידה ואתם יוצאים לחופשה או שאתם יודעים שהולך להיות לכם לוז עמוס, תעבדו קצת יותר בשבוע שקודם לכך.
    שימו לב כי במידה ואתם פצועים עליכם ראשית כל להתייעץ עם הרופא שלכם או הפיזיותרפיסט על מנת להימנע מבעיות.

    אודות הכותב
    כי למה לשדרג את הטלפון שלנו באלפי שקלים אם אפשר לשדרג את גופנו בחינם?