תפריטי תזונה חיטוב ודיאטה לגברים – משקל 60, 75, 90 ק”ג

הקיץ מתקרב ועוד לא התחלת חיטוב? בדיוק בשבילך אנחנו כאן, וואן בודי מביאים לך את תפריטי החיטוב לפי משקל, כל מה שנשאר לך זה לבחור.
תפריטי חיטוב לגברים
פורסם: 14/05/19 זמן קריאה: 3.5 דק’

תפריטי חיטוב לגברים

וואן בודי מביאים לכם תפריטי חיטוב לגברים לפי משקל או קלוריות.
כל שעליכם לעשות הוא ללכת אחרי המדריך לחישוב הצריכה שלכם, להבין איזה תפריט עליכם לבחור ולהתחיל.
חשוב לציין כי התפריטים הינם כללים ונלקחו על פי כמויות אוכל ולא לפי התאמה אישית של כל אדם.

וואן בודי – אתר הכושר של ישראל מביאים לכן תפריטי חיטוב לגברים המותאמים לפי קלוריות ומשקל גוף:

  1. תפריט חיטוב לגברים 60 ק”ג 1500 קלוריות
  2. תפריט חיטוב לגברים 75 ק”ג 1900 קלוריות
  3. תפריט חיטוב לגברים 90 ק”ג 2100 קלוריות

איך נבחר את התפריט המתאים לנו?

אם אתם לא יודעים כמה אתם צורכים כנסו למחשבון BMR באתר ותבחרו לכם את התפריט המתאים.
בממוצע צריך לאכול 300-400 קלוריות פחות כדי להתחטב.
לדוגמא: אם אני מוציא 1900 קלוריות אצטרך לאכול 400 קלוריות כדי להתחטב וללכת על התפריט של ה- 1500 קלוריות.

בקטנה על חיטוב

מדובר בתהליך בו נוריד אחוז שומן ונשמר בו את מסת השריר (במקרים מסוימים אפשר אפילו להעלות קצת מסת שריר).
משמע, אנחנו נאבד כמה שפחות שריר או אפילו נעלה שריר (תלוי ברמת המתאמן) על מנת שנוכל לקבל את המראה ה”מוצק” בסוף התהליך ולא נראה כמו שקיות שעפות ברוח.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on


 

וואן בודי – אתר הכושר של ישראל מביאים לכן תפריטי חיטוב לגברים המותאמים לפי קלוריות ומשקל גוף:

  1. תפריט חיטוב לגברים 60 ק”ג 1600 קלוריות
  2. תפריט חיטוב לגברים 75 ק”ג 1900 קלוריות
  3. תפריט חיטוב לגברים 90 ק”ג 2100 קלוריות

כמה מילים על התפריט

  • התפריט לא מגוון כמו שהוא יכול להיות, אבל יש בו בדיוק את מה שצריך כדי לקבל תוצאות טובות ולאו דווקא תוצאות גבוהות.
  • תוכלו לראות שאין לי בתפריט מוצרי חלב, גם מבחירה וגם בגלל רגישות קטנה ללקטוז.
    אני מאמין שחלב מנפח מאוד, במיוחד עם ההורמונים שיש בו.
    אך אם אתם מעוניינים להוסיף מוצרי חלב נתתי שם כמה אפשרות החלפה.
  • בסופו של דבר התהליך נמדד בשבועות וחודשים לכן אנחנו צריכים שהגרעון הקלורי יגיע מפיזור של הגרעון במהלך השבוע ולא לאכול פחות מידי ביום אחד, כך אנחנו מאבדים שריר.
  • הפחמימות הן פחמימות מורכבות שנותנות לנו פירוק אטי ואנרגיה לאורך זמן.
    הפחמימות הן האחוז הגדול מתוך התפריט.
  • החלבונים אינם משתנים והם נעים בין 120 ל150 גר’
  • שומנים טובים בלבד ומפוזרים במהלך כל היום.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

הוראות הפעלה:

  • מהרגע שקמים יש לאכול באותה שעה שקמנו ומאותו רגע לאכול כל 2-3 שעות
  • לא להגיע למצב של 4 שעות ללא אוכל.
    אנחנו נכנסים למצב של אגירה לאחר 3-4 שעות ללא אנרגיה.
  • אפשר להזיז את הארוחות, אפשר לחבר ביניהן ,אפשר להזיז מוצרים מארוחה לארוחה אחרת וכו’ מה שחשוב שבסוף כל יום נכניס את הכל לגוף.
  • תשמרו את הארוחה הגדולה ביותר לאחרי האימון ותדאגו לאכול כמות פחמימה סבירה לפני אימון.
  • לאכול לפחות 2 פירות ביום עדיפות לבננה / תפוח / אגס / אפרסק
  • יש לשתות לפחות 1.5 ליטר מים ביום. וביום של אימון ליטר נוסף במהלך האימון

תפריטי חיטוב לגברים- המלצות:

  • ירקות ירוקים- ברוקולי, מלפפונים, חסה, עלים למיניהם, כרוב, כרובית, קישוא, קולרבי, שומר
  • עגבניות, לימון אפשר אבל לא להגזים (חצי עגבנייה ביום)
  • תבלינים למיניהם- כורכום ( מומלץ לשלב כמה שיותר), פלפל שחור, קינמון ( מומלץ לשלב כמה שיותר) פפריקה

תפריטי חיטוב לגברים:

תפריט חיטוב לגברים 60 ק”ג ONE BODY 1600-1500 קק”ל
תפריט חיטוב לגברים 75 ק”ג ONE BODY 1900-1800 קק”ל
תפריט חיטוב לגברים 90 ק”ג ONE BODY 2100-2200 קק”ל

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on


כל התוכן האמור לעיל הינו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תוכניות אימונים/ תזונה האמורים בתוכן, וואן בודי (onebody.co.il) אינה לוקח אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד

אודות הכותב
מהמאמנים והכותבים הוותיקים שלנו. איפה תראו אותו ב6 בבוקר? כנראה שבמכון, וכנראה גם שב18 בערב. אדם שחי ונושם כושר תזונה ואורח חיים בריא.
עוד כתבות שיעניינו אותך